Пулинська громада
Пулинський район, Житомирська область

Відділ освіти

    

ПРОТОКОЛ № 2

засідання конкурсної комісії 

відділу освіти Пулинської селищної ради

 

від 10.10.2018 р.                                                                                             

Присутні

Голова  комісії:      Гаврилюк О. С.

                              

Члени комісії:        Опанащук Н. В.

                              Лізунова Т. Л.

                              Врублевська А. В.

                              Колесник Т. О.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника закладу дошкільної освіти №2 «Сонечко», смт Пулини Пулинського району Житомирської області.

І. СЛУХАЛИ:

Начальника відділу освіти  Н. В. Опанащук, яка проінформувала, що, відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення  вакантної посади керівника закладу дошкільної освіти, затвердженого рішенням 8 сесії 7-го скликання від 21.06.2018 року №348 було проведено конкурс на заміщення вакантної посади керівника закладу дошкільної освіти №2 «Сонечко» смт Пулини.

Вимоги до посади і оголошення про проведення конкурсу опубліковано в газеті «Вісті» №38 від 21 вересня 2018 року.

Для участі в конкурсі заяви з необхідними документами подали  2 кандидати. Відповідно до рішення конкурсної комісії (протокол № 1 від 09.10.2018 р.) всі кандидати допущені до участі в конкурсі.

Опанащук Н. В. (начальник відділу освіти) ознайомила кандидатів на заміщення вакантної посади керівника закладу дошкільної освіти №2 «Сонечко», смт Пулини з порядком проведення іспиту.

Письмовий іспит кандидати склали з такими результатами:

Галушка В. А.                               

 білет          № 5                          оцінка - 74            

педагогічна ситуація №2            оцінка -  24

усна презентація                        оцінка - 22

 Загальна сума балів - 120

Жеребчук С. П.                            

білет № 6                                  оцінка - 55                                        

педагогічна ситуація №3          оцінка  - 21

усна презентація                      оцінка - 19

Загальна сума балів - 95

ІІ. СЛУХАЛИ:

Голову комісії Гаврилюка О. С., який повідомив членів конкурсної комісії та претендентів на заміщення вакантної посади про результати іспиту. За результатами ознайомлення з відповідями успішно склали іспит обидва кандидати.

Найбільш повні, обґрунтовані відповіді, які свідчили про знання законодавства і вміння застосовувати їх на практиці дала Галушка В. А.

         На підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту

конкурсна комісія ВИРІШИЛА:

1. Вважати переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади керівника закладу дошкільної освіти №2 «Сонечко»,  смт  Пулини   Галушку В. А. та рекомендувати начальнику відділу освіти Пулинської селищної ради призначити її на відповідну посаду.

         Заяв та скарг у конкурсну комісію не поступало.

 

Голова  комісії:      ________________   О. С. Гаврилюк

                              

Члени комісії:        ________________  Н. В. Опанащук

                              ________________  Т.О. Колесник

                             ________________  Т. Л. Лізунова

                            ________________   А. В. Врублевська

 

 

 

 

ПУЛИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ПУЛИНСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

                                вул. Шевченка, 116, смт. Пулини, 12001, тел. (04131) 3-24-66, факс (04131) 3-24-66

е-mail: osvita_18@ukr.net  код ЄДРПОУ  41830460

                                                                                                                                     

Перелік осіб,

 які допущені до участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади керівника дошкільного навчального  закладу №2 «Сонечко», Пулинського району Житомирської області.

 Місце знаходження:  смт Пулини вул. Покровська, 92.

  1. До конкурсу допущені:
  • Галушка Віра Анатоліївна, завідувач Яснополянським ДНЗ «Сонечко».
  • Жеребчук Світлана  Петрівна, вихователь Пулинського ДНЗ №2 «Сонечко».
  1. Конкурс відбудеться 10 жовтня 2018 року о 14 год. за адресою   вул. Шевченка, 116 смт Пулини , відділ освіти Пулинської селищної ради.

(Протокол рішення конкурсної комісії №1 від 09.10.2018р.)

 

 

 

 

 

Відповідно до плану роботи відділу освіти 29 серпня 2018 року  на базі  опорного закладу загальної середньої  освіти Пулинської  ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено методичні стартапи з теми: «Організація освітнього процесу в контексті Концепції «Нова українська школа».

Відповідно до наказу відділу освіти від 18.06.2018 №79/о «Про підготовку закладів освіти Пулинської ОТГ до нового 2018/2019 навчального року, опалювального сезону та роботи в осінньо-зимовий період» робочою комісією 21,22 серпня 2018 року здійснено об’їзд закладів освіти з метою вивчення стану підготовки матеріально-технічної бази та готовності  до  роботи в новому навчальному році та опалювального сезону.

   Комісією, у складі 7 чоловік, було оглянуто 9 закладів дошкільної освіти, Зеленополянський НВК, Староолександрівську, Сколобівську ЗОШ І-ІІ ст., опорний заклад ЗСО Пулинська ЗОШ І-ІІІ ст., Очеретянську та Чернявську філії, Вацлавпільську гімназію, Івановицьку, Кошелівську ЗОШ І-ІІІ ст. та КЗ позашкільної освіти «Центр дитячої та юнацької творчості», які будуть функціонувати на території Пулинської ОТГ у 2018-2019 навчальному році, для задоволення освітніх потреб населення.  

 

   Огляд освітніх закладів показав, що адміністраціями та колективами закладів освіти проведено великий об’єм  робіт по підготовці до нового навчального року та роботи в осінньо-зимовий період. Оновлено вигляд огорож, ігрових та спортивних майданчиків, прилеглих територій, доріжок, впорядковано квітники, вирізано сухі та небезпечні дерева, проведено поточні ремонти приміщень, харчоблоків, котелень здійснено відбір та аналіз питної води  та ін.

 

    Комісією встановлено, що всі заклади освіти готові до початку роботи в новому навчальному році та осінньо-зимовий період, акти готовності ЗО підписані членами комісії, представниками Управління Держпродспоживслужби, районного сектору Управління ДСНС.

 

                                                   Відділ освіти Пулинської селищної ради

Відкриття медіатеки

Відділ освіти Пулинської ОТГ повідомляє про завершення капітального ремонту бібліотеки під медіатеку в опорному закладі загальної середньої освіти Пулинська ЗОШ І-ІІІ ст. Пулинського району.  

  Будівельні роботи проводив підрядник ПрАТ «Кмитівський майстер», директор Храмцова В.В.

   За кошти, які були виділені  з обласного бюджету в сумі 180 000,00 грн., були проведені будівельні роботи, придбані стелажі (в кількості 11 шт.) та комп’ютерний стіл для медіа центру.

   Сесією Пулинської селищної ради  з місцевого бюджету громади проспівфінансовано кошти в сумі 180 000,00 грн.

За ці кошти придбано:

1). Комплект комп’ютерного обладнання для медіатеки у складі: персональний комп’ютер – 3 штуки, маніпулятор типу «миша» та килимок до миші – 3 шт., багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) – 1шт.,Wi-fi роутер – 1шт., LED телевізор з настінним кріпленням – 1 шт., маніпулятор типу «миша» та клавіатура – 1комплект  - вартістю 157 690, 00 грн.;

2). меблі:  тумба-пуф – 5 штук, вартістю 4350,00 грн.

крісло – 1шт, вартістю 1095, 00 грн.

стілець – 3 шт., вартістю 1575, 00 грн.

пуф – 9 шт., вартістю 11826,00 грн.

стіл круглий – 1шт., вартістю 266,00 грн.

3). жалюзі вертикальні – 3 шт., вартістю 3198,00 грн.

Офіційне відкриття медіатеки планується  27 серпня 2018 року.

 

 

 

 

УКРАЇНА

ПУЛИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ПУЛИНСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

НАКАЗ

 18.06.2018 р.                             смт. Пулини                                № 79/о

 

Про підготовку закладів освіти      

Пулинської ОТГ до роботи в новому 2018/2019 навчальному році та в осінньо-зимовий період

 

  Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Положення про відділ освіти, на виконання розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 29.05.2018 №181 «Про підготовку об’єктів господарського комплексу області до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 року», наказу управління  освіти  і науки обласної державної адміністрації від 29.05.2018 №177 «Про підготовку закладів освіти області до роботи в новому 2018-2019 навчальному році та в осінньо-зимовий період», рішення виконкому Пулинської селищної ради від 15.06.2018 року №  …..       та з метою якісної та своєчасної підготовки закладів освіти Пулинської ОТГ до нового 2018/2019 навчального року, опалювального сезону та роботи в осінньо-зимовий період.

 

НАКАЗУЮ:

  1. Покласти персональну відповідальність за своєчасну та якісну підготовку об’єктів до сталої  роботи в новому навчальному році та осінньо-зимовий період 2018-2019 року на керівників закладів освіти
  2. Керівникам навчальних закладів освіти:
    1. Забезпечити цільове та раціональне використання коштів державного та місцевого бюджетів.
    2. Розробити, затвердити та забезпечити реалізацію комплексних заходів з підготовки матеріально-технічної бази  закладів освіти до початку нового 2018/2019 навчального року, належного та безперебійного їх функціонування в осінньо-зимовий період.
    3. Провести обстеження технічного стану будівель і споруд, інженерних мереж з метою запобігання їх руйнуванню та забезпечення надійного експлуатаційно-технічного стану.
    4. Спрямувати благодійні батьківські внески на проведення поточних ремонтів будівель та приміщень освітнього призначення, відомчого господарства, енергетичного обладнання, систем протипожежного захисту.
    5. До початку проведення поточних ремонтних робіт провести відповідні інструктажі з охорони праці з відповідальними працівниками.
    6. Привести у відповідність до санітарно-гігієнічних вимог штучне освітлення у закладах освіти.
    7. Здійснити вимірювання опору заземлення електричних мереж та електроустаткування в закладах.
    8. Завершити ремонт систем теплопостачання  закладів освіти, їх реконструкцію та підготовку до роботи в осінньо-зимовий період до 01жовтня 2018 року.
    9. Продовжити реалізацію енергозберігаючих заходів із застосуванням прогресивних теплозберігаючих конструкцій і матеріалів, встановлення приладів обліку води та електроенергії.
    10. Взяти під особистий контроль дотримання лімітів споживання енергоносіїв (водо-, тепло-, електро-постачання) упродовж 2018/2019 н.р.
    11. Здійснити контроль за забезпеченням харчоблоків  закладів освіти  холодильним, технологічним обладнанням, столовим та кухонним посудом, миючими та дезінфікуючими засобами.
    12. Завершити виготовлення державних актів на право постійного користування земельними ділянками та інвентарних справ.
    13. У випадку змін кількості та фактичних площ приміщень, споруд, інших об’єктів, в тому числі харчоблоків, привести у відповідність інвентарні справи та іншу технічну документацію.
    14. Вжити заходів щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти осіб з особливими освітніми потребами, для організації інклюзивної освіти (обладнання пандусів, туалетних кімнат тощо), приведення у належний санітарно-технічний стан приміщень, джерел водопостачання.
    15. Взяти під особистий контроль виконання вимог нормативно-правових актів з безпеки життєдіяльності та охорони праці в закладах освіти, забезпечити безпечні і нешкідливі умови праці, навчання.
    16. Провести планову перезарядку вогнегасників. Стовідсотково укомплектувати заклади освіти первинними засобами пожежогасіння.
    17. Під час проведення ремонтних та інших робіт врахувати вимоги Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 15.08.2016 № 974.
    18. Розглянути на нарадах питання про стан готовності закладів освіти до роботи у новому навчальному році та осінньо-зимовому періоді.
    19. Здійснювати постійний моніторинг стану проведення ремонтних робіт у закладі, закупівлі товарів та виконання послуг, підготовки закладу до роботи у новому навчальному році та осінньо-зимовому періоді.

 

  1. Спеціалістам відділу освіти до 25.06.2018 затвердити склад комісії, форму акту перевірки готовності навчальних закладів, скласти  пам’ятку перевірки стану готовності  закладів освіти до роботи в новому 2018/2019 навчальному році та в осінньо-зимовий період.
  2. Комісії 21,22 серпня 2018 року здійснити об’їзд закладів освіти з метою вивчення стану підготовки матеріально-технічної бази та готовності  до  роботи в новому навчальному році та опалювального сезону.
  3. Наказ розмістити на інформаційному сайті відділу освіти Пулинської селищної ради.
  4.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник відділу освіти                                                          Н.В.Опанащук

 

З наказом ознайомлені спеціалісти відділу освіти:                     С.В.Онищук

                                                                                                          Л.В.Черниш

 

_______ Л.В.Черниш

   

                    

 

 

ЗНО-2018 року

  22 травня розпочалося зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти.

    В цьому році 61 випускник з Івановицької ЗОШ І-ІІІ ст., Кошелівської ЗОШ І-ІІІ ст., опорного закладу загальної середньої освіти Пулинська ЗОШ І-ІІІ ст. та Вацлавпільської гімназії підтверджують свої знання за курс повної загальної середньої освіти.

   ДПА здобувачів освіти здійснюється у формі зовнішнього незалежного оцінювання з 22 травня до 14 липня (основна і додаткова сесії) 2018 року з трьох предметів:

  • українська мова;
  • математика або історія України (період ХХ - початок ХХІ століття) учні мають право обрати один із зазначених предметів незалежно від профілю закладу освіти;
  • предмет за вибором - учні обирають предмет з одного із зазначених навчальних предметів: біологія, хімія, фізика, географія, іноземна мова (англійська, або німецька, або іспанська, або французька мова), математика, історія України (період ХХ - початок ХХІ століття).

  Шестеро випускників Кошелівської ЗОШ І-ІІІ ст., опорного ЗЗСО Пулинська ЗОШ І-ІІІ ст. та Вацлавпільської гімназії повинні підтвердити  свої знання на високому рівні, щоб одержати золоті та срібні медалі.

 

Відділ освіти щиро вболіває за кожного випускника та бажає всім удачі!

 

 

 

Майбутнє твориться сьогодні

  17 травня  в залі опорного закладу загальної середньої освіти Пулинської загальноосвітньої школи відбулося яскраве свято «Зоряний олімп -2018», на яке зібралися переможці обласних олімпіад, інтелектуальних та творчих конкурсів,турнірів, фестивалів, змагань;  їхні наставники та батьки.

  Учасників свята щиро привітали селищний голова Олександр Станіславович Гаврилюк, секретар Пулинської селищної ради Олена Володимирівна Гузюк, начальник відділу освіти  Наталія Вікторівна Опанащук та голова районної ради Анатолій Петрович Липко.

 Людина без знань, що птах без крил: не може злетіти високо вгору, щоб досягти найвищої мети в житті. Міцні знання, звичка мислити, благородство почуттів є саме тими трьома якостями, що формують ті крила, із якими людина є освіченою у повному розумінні цього слова. У номінації «Інтелектуальна надія» було відзначено 5 учнів, призерів обласних предметних олімпіад. Це – Давидюк Тетяна, учениця 9 класу Вацлавпільської гімназії, яка зайняла 3 місце на обласній олімпіаді з біології; Левицький Артур, учень 10 класу Пулинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів нагороджений дипломом ІІІ ступеня на олімпіаді з історії; Колесник Яна, учениця 11 класу опорного ЗЗСО Пулинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів за зайняте 3 місце на олімпіаді з біології та 5 місце на олімпіаді з української мови та літератури; Риданов Олександр, учень 11 класу опорного ЗЗСО Пулинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів та Боярчук Андрій, учень 9 класу цієї ж школи нагороджені дипломом ІІІ ступеня на обласній олімпіаді з трудового навчання.

 У народі кажуть,що учителі живуть у думках і справах своїх учнів. Саме завдяки власній наполегливій праці вчитель української мови та літератури Івановицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Субіна І.О., вчитель правознавства Вацлавпільської гімназії  Ковтонюк А.В. та вчитель зарубіжної літератури Кошелівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красевич І.Г. залишаються у творчих справах своїх учнів-членів Малої академії наук, переможців  обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких  робіт - Бондарчук Зоряни, Грибана Анатолія та Шевчук Катерини.

 Сьогодні людство хвилюють серйозні екологічні та природоохоронні проблеми. Учні, які були відзначені в номінації «Юні екологи», а це 13 школярів з Вацлавпільської гімназії, Івановицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, Кошелівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, опорного ЗЗСО Пулинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Староолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів, зробили свій внесок у подоланні цих проблем.

   Якщо  життя людини цікаве та насичене - їй підвладні не тільки вершини науки, вона має величезні можливості збагачувати свій духовний світ, розвивати творчий потенціал. Тоді з юних митців народжуються справжні  поети, музиканти, художники. У номінації  «Сузір’я талантів» нагороди отримали 12 вихованців позашкільного навчального закладу «Центру дитячої та юнацької молоді».

  Наші учні прославляють себе і в підкоренні олімпійських висот. Ті, хто найшвидший,найспритніший,отримали нагороди в номінації «Юні олімпійці», а це -команда юнаків  допризовної молоді опорного ЗЗСО Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за зайняте ІV загальнокомандне місце в обласній Спартакіаді  серед допризовної молоді та І місце в підтягуванні на перекладині.

 Найбільш масова номінація -  «Хореографія». У  цій номінації нагороджений Зразковий хореографічний колектив «Колорит»  за зайняте 4 місце в Всеукраїнському чемпіонаті з хореографічного мистецтва «ART-DANCE-2018» та ІІ місце в обласному фестивалі хореографічного мистецтва.

 І ось хвилюючий момент – номінація «Творчість і майстерність». Слова вдячності тим, хто сіє добро, як щедрий колос, дарує дитячій душі свої знання, любов, це лише краплина у морі вдячності найкращим вчителям Пулинської громади:  Грибан Л.С., вчителю біології, Мурзакову С.А., вчителю історії, Ковтонюку А.В.,вчителю правознавства  Вацлавпільської гімназії; Грабовському Ю.В., вчителю історії, Колесник Н.І., вчителю української мови та літератури, Чепель О.М., вчителю біології, Паламарчуку І.В.,вчителю трудового навчання, Мирончук О.М., вчителю початкових класів, Фесенку Л.В., вчителю образотворчого мистецтва  опорного  ЗЗСО Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Красевич І.Г.,вчителю зарубіжної літератури, Бітнер Г.В., вчителю біології Кошелівської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Субіній І.О., вчителю української мови та літератури, Пишнюку В.О., вчителю географії , Мартинюк Т.А., вчителю біології Івановицької ЗОШ І-ІІІ ступенів; Пех О.Б., вчителю біології Староолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів; Подкаурі Л.М., Пташнюку М.С. – керівникам гуртків Центру дитячої та юнацької творчості.

  Про заохочення   талановитих вчителів та обдарованих учнів подбали небайдужі люди -  меценати – Юзьков В.В.- фінансовий директор та Нагорний В.О. - керуючий справами ТОВ «Діва Агролан»; Кордулян В.М.- генеральний директор «МЕРСІ ЛТД»; Андрійчук Д.Д. - директор ТОВ «Ялинівка  Нова»; Рудякова О.А. - генеральний директор   ТОВ «ІЛТА» та Байдюк М.І. – директор СТОВ « Надія» . Висловлюємо щиру вдячність за підтримку і розуміння.

 Свято «Зоряний олімп»  супроводжувалося концертом, під час якого учні опорного ЗЗСО Пулинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та вихованці Центу дитячої та юнацької молоді вкотре продемонстрували свої таланти. Зал щиро вітав артистів, винуватців урочистостей – обдарованих дітей та їхніх педагогів, які виховують і підтримують таку талановиту молодь.

 Сьогоднішні перемоги  школярів Пулинської громади є стартовим майданчиком для творчого, інтелектуального та духовного зросту. Попереду нові відкриття і здійснення мрій. Обдаровані діти – це той ресурс, з якого створюється інтелектуальна еліта держави. Їм відкривати всесвітні таємниці, сягати нових вершин, розбудовувати рідну країну. Їм бути господарями на цій землі. Їм належить майбутнє. Хай же воно буде щасливим!

 Світлана Онищук,

спеціаліст відділу освіти

Пулинської селищної ради

Узагальнені результати вибору

електронних версій оригінал-макетів підручників для 5 класу закладів загальної

середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 5 та 10

класів закладів загальної середньої освіти

 

Назва органу управління освіти: Відділ освіти Пулинської селищної ради

Область: Житомирська область

Код ЄДРПОУ:

1. «Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Коршунова О. В., Завадський І. О. - 141 прим.

2. «Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Морзе Н. В., Вембер В. П., Барна О. В., Кузьмінська О. Г. - 25 прим.

3. «Вступ до історії» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гісем О. В. - 11 прим.

4. «Вступ до історії» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Щупак І.Я., Піскарьова І.О., Бурлака О.В. - 155 прим.

 

ПІБ Керівника____________                                              Підпис____________

 

           У переліку зазначаються назви підручників, яким за результатами І етапу конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти, пропонується надати гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».

 

Узагальнені результати вибору

електронних версій оригінал-макетів підручників для 10 класу закладів загальної

середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 5 та 10

класів закладів загальної середньої освіти

 

Назва органу управління освіти: Відділ освіти Пулинської селищної ради

Область: Житомирська область

Код ЄДРПОУ:

1. «Інформатика (рівень стандарту)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти авт.: Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є А. - 50 прим.

2. «Інформатика (рівень стандарту)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти авт.: Морзе Н. В., Барна О. В. - 14 прим.

3. «Інформатика (рівень стандарту)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. - 15 прим.

4. «Історія України (профільний рівень)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Власов В. С., Кульчицький С. В. - 57 прим.

5. «Історія України (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гісем О. В., Мартинюк О. О. - 14 прим.

6. «Історія України (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Пометун О. І., Гупан Н. М. - 8 прим.

7. «Історія: Україна і світ (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гісем О. В. - 14 прим.

8. «Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Карпюк О. Д. - 79 прим.

9. «Біологія і екологія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Остапченко Л.І., Балан П. Г., Компанець Т. А., Рушковський С. Р. - 79 прим.

10. «Всесвітня історія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гісем О. В., Мартинюк О. О. - 14 прим.

11. «Всесвітня історія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Щупак І. Я. - 65 прим.

12. «Географія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гільберг Т.Г., Савчук І. Г., Совенко В. В. - 57 прим.

13. «Географія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Довгань Г.Д., Стадник О.Г., - 14 прим.

14. «Географія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Пестушко В.Ю., Уварова Г.Ш., Довгань А.І. - 8 прим.

15. «Громадянська освіта (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Бакка Т. В., Марголіна Л. В., Мелещенко Т. В. - 50 прим.

16. «Громадянська освіта (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Вербицька П.В., Волошенюк О.В., Горленко Г.О., Кендзьор П.І., Козорог О.Г., Маркусь Н.І., Махун Л.П., Педан-Слепухіна О.Л., Ратушняк С.П., Ситник Е.В. - 15 прим.

17. «Громадянська освіта (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гісем О. О., Мартинюк О. О. - 14 прим.

18. «Економіка (профільний рівень)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Крупська Л. П., Тимченко І. Є., Чорна Т. І - 8 прим.

19. «Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ковбасенко Ю. І. - 65 прим.

20. «Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Паращич В.В., Фефілова Г.Є., Коновалова М.В. - 14 прим.

21. «Захист Вітчизни (рівень стандар-ту, «Основи медичних знань»)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Лелека В. М., Бахтін А. М., Винограденко Е.В. - 38 прим.

22. «Захист Вітчизни (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гарасимів І. М., Пашко К. О., Фука М. М., Щирба Ю. П. - 41 прим.

23. «Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Бевз Г. П., Бевз В. Г. - 57 прим.

24. «Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Мерзляк А. Г., Номіровський Д. А., Полонський В. Б., Якір М. С. - 22 прим.

25. «Мистецтво (рівень стандарту, профільний рівень)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти авт.: Масол Л. М. - 15 прим.

26. «Німецька мова (10-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Савчук І. Г. - 5 прим.

27. «Російська мова (6-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою авт.: Баландіна Н. Ф., Зима О. В. - 14 прим.

28. «Технології (рівень стандарту)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти авт.: Туташинський В. І., Кірютченкова І. В. - 65 прим.

29. «Технології (рівень стандарту)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ходзицька І. Ю., Боринець Н. І., Гащак В. М., Горобець О. В., Даниліна Е. М., Крімер В. В. Лапінський В. В., Малєєва І. В., Медвідь О. Ю., Павич Н. М., Палій Ю. В., Пархоменко О.М., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М., Рак Л. М. - 14 прим.

30. «Українська література (профільний рівень)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Пахаренко В. І. - 42 прим.

31. «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Авраменко О. М., Пахаренко В. І. - 22 прим.

32. «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Борзенко О. І., Лобусова О. В. - 15 прим.

33. «Українська мова (профільний рівень)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ворон А. А., Солопенко В. А - 57 прим.

34. «Українська мова (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Авраменко О. М. - 22 прим.

35. «Фізика (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Локтєва В.М.)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Бар’яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф. Я., Кірюхіна О. О., за редакцією Бар’яхтар В. Г., Довгого С. О., - 64 прим.

36. «Хімія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Попель П. П., Крикля Л. С. - 15 прим.

37. «Хімія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Савчин М. М. - 42 прим.

38. «Хімія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ярошенко О. Г. - 22 прим.

 

ПІБ Керівника____________                                              Підпис____________

 

          У переліку зазначаються назви підручників, яким за результатами І етапу конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти, пропонується надати гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».

 

Атестація педагогічних працівників

закладів освіти Пулинської ОТГ

    Відповідно до Закону України «Про освіту»,Типового положення про атестацію педагогічних працівників у 2018 році атестовано 32 педагогічних працівників із 188 працюючих, що складає 17%.

   З повною вищою освітою атестовано 27 педагогічних працівників,

5 – з неповною вищою освітою.

   По наслідках голосування на кваліфікаційну категорію:

 «спеціаліст вищої категорії» атестовано 10 педагогічних працівники;

«спеціаліст І категорії» - 13;

«спеціаліст ІІ категорії» - 3;

11 тарифний розряд – 5;

12 тарифний розряд – 1.

   Атестаційною комісією відділу освіти Пулинської селищної ради атестовано 15 педагогічних працівників. Із них:

-присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 1;

-визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» -2;

-визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєному педагогічному званню «старший учитель» -4;

-визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєному педагогічному званню «учитель - методист» -2;

-визнано такими,що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та  присвоєно педагогічне звання «старший учитель» -1;

-присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» - 1;

-визнано такими,що відповідають раніше присвоєній  кваліфікаційній категорії «спеціаліст І категорії» - 1;

- підтверджено 11 тарифний розряд – 2;

- підтверджено 12 тарифний розряд – 1.

   Атестація педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти була спрямована на подальше удосконалення добору, розстановки,підвищення освітнього рівня і професійної майстерності педагогічних кадрів, розкриття і поглиблення демократичних засад, гласності, зміцнення законності проведення атестації.

  У закладах загальної середньої освіти була проведена велика підготовча робота до атестації педагогічних працівників, що сприяло її проходженню на достатньому організаційному рівні.

 Забезпечено проходження курсової перепідготовки педагогічних працівників. Основним  у проведенні атестації була організація діяльності атестаційних комісій по вивченню роботи педагогічних працівників, що атестуються. При цьому використовувалися різні форми, а саме: творчі звіти та творчі портрети педагогів, тижні педагогічної майстерності, вивчалася система роботи, організовувалися виставки власних робіт (наочних посібників, рефератів, розробки з позакласної та виховної роботи).

 

МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТ НАКАЗУ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ЗАРАХУВАННЯ, ВІДРАХУВАННЯ ТА ПЕРЕВЕДЕННЯ УЧНІВ ДО ДЕРЖАВНИХ ТА КОМУНАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ"

 

Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

 

Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту»

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 19 червня 2003 року № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 4 липня 2003 року за № 547/7868.

3. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у встановленому законодавством порядку.

4. Управлінню адміністративно-господарського та організаційного забезпечення (Єрко І. А.) в установленому порядку зробити відмітку у справах архіву.

5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П. К.

 

 

Міністр                                                                                 Л. М. Гриневич

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освітиі науки України

_____________ 2018 р.№ ______

 

 

     

 

ПОРЯДОК

зарахування, відрахування та переведення учнів

до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

 

І. Загальні положення

 

1. Цей Порядок визначає механізми:

зарахування дітей до закладів освіти для здобуття початкової, базової чи профільної середньої освіти за денною формою навчання;

переведення учнів з одного закладу освіти до іншого;

відрахування учнів із закладів освіти.

2. Для цілей цього Порядку нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:

вільні місця – місця у певному класі закладу освіти в межах нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту», що з’являються під час утворення нового класу, а також після зарахування дітей, переведення чи відрахування учнів і на які можуть бути зараховані інші діти;

гімназія – заклад середньої освіти І-ІІ або ІІ ступеня або структурний підрозділ ліцею;

заклад освіти – початкова школа, гімназія, ліцей або інший заклад освіти, що забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти;

ліцей – заклад середньої освіти І-ІІІ, ІІ-ІІІ або ІІІ ступеня;

початкова школа – заклад освіти І ступеня або структурний підрозділ гімназії чи ліцею;

спроможність закладу освіти – максимальна кількість учнів одного року навчання, яким заклад освіти може забезпечити одночасне здобуття освіти за денною формою навчання (у тому числі з урахуванням запровадження змінності у навчанні);

територія обслуговування – адміністративно-територіальна одиниця або її частина, що визначена і закріплена в установленому законодавством порядку за закладом освіти для забезпечення права кожної дитини, яка проживає на цій території, на здобуття початкової та/або базової середньої освіти у цьому закладі освіти.

Положення цього Порядку щодо батьків дитини стосуються також інших її законних представників.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”.

3. Цей Порядок не поширюється на:

заклади спеціалізованої освіти мистецького, спортивного, військового чи наукового спрямування;

спеціальні заклади загальної середньої освіти (спеціальні школи, санаторні школи, навчально-реабілітаційні центри та школи соціальної реабілітації);

заклади професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти.

4. Зарахування до закладу освіти здійснюється відповідно до наказу його керівника, що видається на підставі заяви про зарахування одного з батьків дитини чи повнолітньої особи, поданої особисто та за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку (далі – заява).

До заяви додаються:

1) копія свідоцтва про народження або документа, що посвідчує особу;

2) оригінал або копія медичної довідки № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», форма якої затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16.08.2010 р. № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 р. за № 794/18089;

3) оригінал або копія відповідного документа про освіту (крім учнів першого і другого класів): табель навчальних досягнень за відповідний клас, свідоцтво, інший документ, що підтверджує здобуття освіти.

У випадку подання копій медичної довідки та/або документа про освіту оригінали мають бути подані до видання наказу про зарахування. Без оригіналів цих документів наказ про зарахування не може бути виданий.

Забороняється вимагати надання будь-яких інших документів, не передбачених цим Порядком.

5. Зарахування дітей до закладу освіти здійснюється, як правило, до початку навчального року. Зарахування дітей до початку і впродовж навчального року здійснюється виключно на вільні місця.

Після зарахування дітей до закладу освіти їх розподіл між класами відбувається в межах нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту». Утворення інклюзивного чи спеціального класу та зарахування до нього дитини з особливими освітніми потребами здійснюється на підставі висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами, що додається до заяви.

6. Щороку не пізніше ніж за 30 календарних днів до завершення приймання заяв про зарахування до початкової школи, гімназії, ліцею;

впродовж трьох робочих днів з дня появи вільного (вільних) місця (місць) протягом календарного року.

7. Переведення учня до іншого закладу освіти здійснюється відповідно до розділу ІІІ цього Порядку на підставі наказу керівника закладу освіти.

8. Відрахування учня із закладу освіти здійснюється відповідно до розділу ІVцього Порядку на підставі наказу керівника закладу освіти.

9. У випадку якщо визначений цим Порядком термін припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, відповідна дія має бути вчинена не пізніше першого за ним робочого дня.

10. За повноту і достовірність усієї інформації та усіх документів, що подаються до закладу освіти, відповідає особа, яка подає такі інформацію чи документи. За подання завідомо недостовірних відомостей (інформації чи документів) або підроблення документів особа може бути притягнута до відповідальності, передбаченої законами України. У випадку встановлення таких фактів до моменту зарахування, заклад освіти має право відмовити у зарахуванні дитини до закладу освіти.

  • Обробка персональних даних, отриманих закладом освіти, здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

12. Контроль за дотриманням закладами освіти вимог цього Порядку здійснює орган, у сфері управління якого перебуває заклад освіти.

 

ІІ. Зарахування до закладу загальної середньої освіти

 

Зарахування до початкової школи

1. Для зарахування дитини до 1 класу один з батьків дитини особисто має подати до закладу освіти заяву та інші документи, визначені пунктами 4-5 розділу І цього Порядку, не пізніше 31 травня.

Заява подається до закладу освіти, за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця дитина. Крім того, один з батьків дитини за його вибором може подати заяви до інших закладів освіти для зарахування на вільні місця.

Присутність дитини під час подання заяви чи в процесі її зарахування не є обов’язковою, не може вимагатися працівниками закладу освіти чи бути умовою її зарахування.

Дитина зараховується до 1 класу за однією з двох процедур, визначених пунктом 2 або пунктами 3-6 цього розділу.

2. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв не перевищує загальну кількість місць у першому (перших) класі (класах), не пізніше 1 червня видається наказ про зарахування усіх дітей до 1 класу, що оприлюднюється в закладі освіти та на його веб-сайті (а у разі його відсутності – на веб-сайті органу, у сфері управління якого перебуває заклад освіти).

Інформація про кількість зарахованих учнів та наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 6 розділу І цього Порядку.

У разі надходження заяви (заяв) після 31 травня усі діти зараховуються до закладу освіти за умови, що кількість таких заяв не перевищить кількість вільних місць станом на 31 серпня, а у випадку перевищення – в першу чергу зараховуються діти, які мають право на першочергове зарахування відповідно до цього Порядку, а в другу чергу – діти, які старші за віком.

3. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у першому (перших) класі (класах), зарахування дітей до 1 класу відбувається в межах нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту», за такими правилами:

1) у першу чергу не пізніше 1 червня зараховуються діти, які проживають на території обслуговування закладу освіти, є рідними братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі чи є дітьми працівників цього закладу освіти;

2) інші діти зараховуються до цього закладу освіти не пізніше 15 червня лише на вільні місця за датою їх народження (в першу чергу діти, які старші за віком)та за умови подання до 15 червня:

а) заяви (в довільній формі) про підтвердження наміру здобувати освіту в цьому закладі;

б) довідки закладу освіти, за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає дитина, про те, що ця дитина відрахована з цього закладу або не була зарахована до нього (додаток 2).

4. Для підтвердження права дитини, яка проживає/перебуває на території обслуговування закладу, на її першочергове зарахування, один із батьків дитини має подати разом із заявою один з таких документів:

1) копія одного з документів, до яких вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) одного з батьків дитини з відміткою про реєстрацію місця проживання на території обслуговування закладу (під час подання документів пред’являється оригінал відповідного документа);

2) довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків), що видається відповідно до , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. №207;

3) витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);

4) копія документа, що засвідчує право на проживання дитини, одного з батьків дитини на території обслуговування закладу освіти: право власності на відповідне житло або право на користування ним (договір на користування житловим приміщенням має бути нотаріально посвідчений (крім договору на користування кімнатою в гуртожитку) або зареєстрований відповідно до статті 158 Житлового кодексу УРСР). Під час подання заяви пред’являється оригінал відповідного документа.

Забороняється вимагати для підтвердження місця проживання будь-які інші документи.

Право на першочергове зарахування дітей, які є рідними братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі, чи є дітьми працівників цього закладу освіти, підтверджується в установленому законодавством порядку.

У випадку, якщо право на першочергове зарахування не підтверджено, діти можуть бути зараховані до закладу освіти лише на вільні місця, що визначаються в межах нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту».

5. Заклад освіти має вжити вичерпних заходів для зарахування таких дітей, зокрема, ініціювати перед органом, у сфері управління якого перебуває заклад освіти, відкриття додаткового (додаткових) класу (класів), у тому числі інклюзивного чи спеціального,та/або внести необхідні зміни в організацію освітнього процесу, зокрема, запровадження змінності у навчанні, інших (крім денної) форм здобуття освіти. Якщо після вжиття закладом освіти вичерпних заходів усі діти, які мають право на першочергове зарахування, не можуть бути зараховані, зарахування дітей відбувається за датою народження (в першу чергу, діти, старші за віком).

6. Зарахування на вивільнені після 15 червня місця відбувається у такому порядку:

до початку навчального року – діти, які мають право на першочергове зарахування відповідно до цього Порядку;

впродовж навчального року – у порядку надходження заяв про зарахування.

Інформація про кількість зарахованих учнів та наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 6 розділу І цього Порядку.

7. Зарахування дітей до 2-4 класів початкової школи відбувається на вільні місця у порядку надходження заяв про зарахування.

 

Зарахування до гімназії

8. До 5 класу закладу освіти, у структурі якого є початкова школа, переводяться всі учні 4 класу цього ж закладу освіти, крім тих, які були переведені до іншого закладу або відраховані відповідно до цього Порядку.

За умови наявності вільних місць зарахування на них здійснюється у такій черговості:

усі діти, які мають право на першочергове зарахування відповідно до цього Порядку;

усі інші діти або переможці конкурсу, що організовується і проводиться відповідно до пунктів 15-28 цього розділу (крім строків) лише у разі, якщо кількість заяв перевищує кількість вільних місць.

9. Для зарахування до 5 класу закладу освіти, у структурі якого немає початкової школи,заяви подаються не пізніше 15 червня.

Зарахування здійснюється у такій черговості:

усі діти, які мають право на першочергове зарахування відповідно до цього Порядку;

усі інші діти або переможці конкурсу, що організовується і проводиться відповідно до пунктів 15-28 цього розділу (крім строків) лише у разі, якщо кількість заяв перевищує кількість вільних місць.

10. Після 15 червня зарахування на вільні місця (за умови, якщо конкурс не проводиться) відбувається у такому порядку:

до початку навчального року – діти, які мають право на першочергове зарахування відповідно до цього Порядку;

впродовж навчального року – у порядку надходження заяв про зарахування.

Інформація про кількість зарахованих учнів та наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 6 розділу І цього Порядку.

  • о 6-9 класів гімназії переводяться всі учні, відповідно, 5-8 класів цього ж закладу освіти, крім тих, які були переведені до іншого закладу або відраховані відповідно до цього Порядку.

Зарахування до 6-9 класів гімназії на вільні місця відбувається у порядку надходження заяв про зарахування або шляхом конкурсу, що проводиться відповідно до пунктів 15-28 цього Порядку лише у випадках, коли кількість поданих заяв перевищує кількість вільних місць.

 

Зарахування до ліцею

12. До 10-11 (12) класів ліцею, у структурі якого є гімназія,переводяться всі учні 9-10 (11) класів цього ж закладу освіти, які не виявили намір припинити навчання в ньому. Зарахування до 10-11 (12) класів ліцею на вільні місця відбувається, як правило, шляхом конкурсу.

13. У випадку відсутності у структурі ліцею гімназії зарахування до 10-11 (12) класів відбувається, як правило, шляхом конкурсу.

14. Педагогічна рада закладу освіти може прийняти рішення про зарахування до ліцею без конкурсу лише у разі, якщо кількість поданих заяв про зарахування станом на 15 червня не перевищує спроможності закладу освіти з урахуванням нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту».

У такому випадку наказ про зарахування видається впродовж одного робочого дня, після якого зарахування відбувається на вільні місця у порядку надходження заяв.

15. Конкурс має відбуватися з дотриманням принципів академічної доброчесності, публічності, прозорості, відкритості, справедливості, чесності, об’єктивності, рівності та неупередженості.

Відео- та/або аудіофіксація конкурсу (або окремих вступних випробувань) може відбуватися за рішенням педагогічної ради чи керівника закладу освіти. У випадку проведення вступного випробування в усній формі, заклад освіти зобов’язаний забезпечити його аудіофіксацію.

За письмовим клопотанням одного з учасників конкурсу (одного з батьків) відео- та/або аудіофіксація конкурсу (або окремих вступних випробувань) проводиться в обов’язковому порядку.

16. Порядок вступу до закладу освіти та конкурсні завдання для вступних випробувань схвалюються педагогічною радою закладу освіти та затверджуються його керівником.

Порядок вступу та конкурсні завдання для вступних випробувань або їх зразки мають бути оприлюднені в закладі освіти та на його веб-сайті (а у разі його відсутності – на веб-сайті органу, у сфері управління якого перебуває заклад освіти)не менше ніж за два місяці до початку проведення конкурсних випробувань.

17. Рішення про проведення конкурсу має бути оприлюднене не пізніше 15 квітня та містити інформацію про дату, місце і час проведення вступних випробувань.

Конкурс (основні вступні випробування) проводиться впродовж 15-25 червня. Наказ про зарахування видається не пізніше 1 липня.

18. У серпні та впродовж навчального року можуть бути проведені додаткові вступні випробування для зарахування на вільні місця (за умови їх наявності) у 10-11 (12) класах, що проводяться на загальних засадах (у тому ж порядку і завданнями, що і основні вступні випробування). У такому випадку наказ про зарахування видається не пізніше наступного робочого дня з дати визначення результатів конкурсу.

19. Для проведення конкурсу створюється конкурсна комісія, а для оцінювання результатів конкурсних випробувань – предметні комісії за кожним з предметів. Склад конкурсної і предметних комісій затверджується наказом керівника закладу освіти. Один і той же педагогічний працівник (крім практичного психолога) не може входити до складу більш ніж однієї комісії.

Види, форми проведення та кількість конкурсних випробувань (але не більше двох),перелік питань з навчальних предметів, за якими проводитимуться випробування, а також теми творчих робіт із зазначенням вимог до їх змісту, порядку оформлення та поданнясхвалюються педагогічною радою закладу освіти.

Вступні випробування мають бути спрямовані виключно на перевірку результатів навчання, визначених державними стандартами початкової та базової середньої освіти.

20. Конкурсні випробування проводяться в усній, письмовій та/або цифровій формах (тестування, у тому числі комп’ютерне, диктант, письмова робота, усне опитування за білетами, захист творчих робіт,співбесіда тощо).

21. Забороняється вимагати від учнів характеристик з попереднього місця навчання, довідок з місця роботи батьків та інших документів, не передбачених цим Порядком. Конкурсні випробування здійснюються на безоплатній основі.

22. Вступні випробування з одного начального предмета для усіх вступників мають відбуватися, як правило, в один день.

Не допускається застосовувати ті самі варіанти завдань для випробувань, що відбуваються у різні дні.

23. Роботи учасників конкурсу та аркуші із записами, зробленими вступниками під час підготовки до усного випробування, а також результати конкурсних випробувань, оформлені у вигляді протоколів відповідної комісії, зберігаються у закладі освіти не менше одного року.

24. Результати усного випробування оголошуються в той самий день,письмового, цифрового – не пізніше ніж через три дні після його проведення.

Особи, які приймали участь у конкурсі, зараховуються до закладу освіти у порядку черговості згідно з рейтингом отриманих результатів. Списки учасників конкурсу із виставленими балами оприлюднюються у приміщенні закладу освіти.

25. Учасник конкурсу (чи один із батьків),якийне згоден з рішенням конкурсної комісії щодо результатів їх випробувань, можуть звернутися з апеляційною скаргою до органу, у сфері управління якого перебуває заклад освіти,протягом двох робочих днів після оголошення результатів конкурсу.Оскарженню підлягають результати випробувань, що відбувалися в письмовій чи цифровій формі, а також в усній у випадку проведення аудіо- чи відеофіксації конкурсу відповідно до цього Порядку.

Апеляційна комісія відповідного органу управління зобов’язана розглянути апеляційну скаргу впродовж трьох робочих днів з дня її надходження та ухвалити обґрунтоване рішення. До складу апеляційної комісії не можуть входити працівники закладу освіти, в якому проводився конкурс. Проведення будь-яких випробувань під час розгляду апеляційної скарги забороняється.

26. Апеляційна комісія має право:

1) залишити рішення конкурсної комісії без змін;

2) змінити результати оцінювання окремих учасників;

3) визнати результати конкурсу недійсними.

У випадку визнання результатів конкурсу недійсними орган, у сфері управління якого перебуває відповідний заклад освіти, зобов’язаний організувати повторні вступні випробування, а також розглянути питання щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

27. Особа має право брати участь у конкурсах, що проводяться різними закладами освіти. У разі, якщо особа визнана переможцем у декількох закладах освіти, вона зараховується до того з них, до якого надала оригінал документа про освіту таінші, визначені цим Порядком,документиупродовж5робочих днівпісляоголошення результатів конкурсу у відповідному  закладі, але не пізніше 31 серпня.

28. Керівник закладу освіти зобов’язаний забезпечитиорганізацію та проведення конкурсу з дотриманням вимог цього Порядку.

 

ІІІ. Переведення учнів між закладами освіти

 

1. Для переведення учня з одного закладу освіти до іншого учень чи один з його батьків (

Керівник закладу освіти упродовж 3 робочих днів з дати надходження такого звернення (запиту) має надати заявнику письмову відповідь ( про наявність чи відсутність вільних місць у певному класі та, відповідно, можливість чи неможливість зарахування учня до цього класу

У письмовому підтвердженні можливості зарахування дитини має бути вказаний кінцевий строк для подання заяви про переведення та подання особової справи учня.

2. заява учня чи одного з його батьків (для учнів, які не досягли повноліття);

письмове підтвердження або його сканована копія з іншого закладу освіти про можливість зарахування до нього відповідного учня.

3. Протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідних документів керівник закладу освіти зобов’язаний видати наказ про відрахування учня для переведення до іншого закладу освіти та видати особову справу учня.

4. Протягом 5 робочих днів з дня отримання від закладу освіти зазначених документів учень чи один із його батьків (для учнів, які не досягли повноліття) має подати до закладу освіти, до якого переводиться учень:

заяву про зарахування згідно з додатком 1 до цього Порядку;

особову справу учня.

У такому випадку наказ про зарахування учня до закладу освіти має бути виданий впродовж одного робочого дня з дня отримання документів, визначених цим пунктом Порядку.

 

ІV. Відрахування учнів із закладів освіти

1. Із закладу освіти відраховуються учні, які:

1) здобули повну загальну середню освіту та отримали відповідний документ про освіту;

  • зараховані до іншого закладу освіти для здобуття повної загальної середньої освіти;

3) переводяться до іншого закладу освіти відповідно до розділу ІІІ цього Порядку;

4) вибули на постійне місце проживання за межі України.

Відрахування з таких підстав здійснюється шляхом видачі відповідного наказу керівником закладу освіти.

  •  

 

Директор департаменту загальної

середньої та дошкільної освіти Ю. Г. Кононенко

 

Додаток1 до Порядку

(пункт 1 розділу ІІ Порядку)

 

 

Директору _______________________

(повне найменування закладу освіти)

  •  

(прізвище та ініціали директора)

 

  •  

(прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) заявника чи одного з батьків дитини)

який (яка) проживає за адресою:

  •  

(адреса фактичного місця проживання)

Контактний телефон: ______________

Адреса електронної поштової скриньки: ________________________

про зарахування

 

Прошу зарахувати _______________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження)

до ___ класу, який (яка) фактично проживає за адресою_________________ ____________________________________________________________________на _____________ форму здобуття освіти.

Потреба у додатковій постійній чи тимчасовій підтримці в освітньому процесі: так*/ні (потрібне підкреслити).

*зазначається лише для дітей з особливими освітніми потребами.

 

Підтверджую достовірність всієї інформації, зазначеної в цій заяві та у наданих до заяви документах.

  •  

1) копія свідоцтва про народження або документ, що посвідчує особу;

2) медична довідка № 086-1/о(у разі подання разом із заявою);

3) копія документа про освіту (крім учнів першого і другого класів);

4) копія висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами (у разі наявності);

5) копія документа, що підтверджує місце проживання/перебування дитини (для підтвердження права на першочергове зарахування).

 

  •  
  1.  

 

 

Додаток 2 до Порядку

(пункт 3 розділу ІІ Порядку)

 

Бланк закладу/кутовий штамп

 

 

​Цією довідкою підтверджується, що ________________________________

 

(прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження)

відрахований (не зарахований)із (до)закладу освіти.

 

 

Директор ________________

                                     

До уваги випускників 11 класів

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ

 

31 березня 2018, 11:00

 ПРОГРАМА

проведення Дня відкритих дверей в НУБіП України за участю голови Київської державної обласної адміністрації Горгана Олександра Любомировича та лідерів учнівського самоврядування Київської області

 

1000 – 1100 реєстрація, анкетування, огляд відео та фото матеріалів (м. Київ, вул. Героїв Оборони 15, корпус №3)

 

       Відкриття - виступи:

 

1100 – 1120 Ректор НУБіП України Ніколаєнко Станіслав Миколайович

 

1120 – 1130 Директор Департаменту науки і освіти Київської обласної державної адміністрації Рогова Віра Борисівна

 

1130 – 1135 Голова студентської організації НУБіП України Вакарчук Ілля

 

1135 – 1140 Голова учнівського самоврядування Київщини, учениця Бориспільської спеціалізованої школи ст. I-III №5 ім. К. Могилка Чоботок Валерія

 

1140– 1200  Мистецькі вітання студентів НУБіП України

 

Презентації інститутів/факультетів

 

1200 – 1215 Переміщення на ННІ/факультети відповідно розподілу

 

1215 – 1245 Презентації ННІ/факультетів, (кава-брейк)

 

1245– 1325 Оглядові екскурсії

 

Підведення підсумків

 

1325– 1330 Розміщення в актовій залі

 

1330 – 1415 Виступ Голови Київської ОДА Горган Олександр Любомирович - підсумки знайомства з ННІ/факультетами НУБіП та завдання розвитку освіти і науки Київщини

 

1415 – 1420 Підписання угоди між НУБіП України та Київською обласною державною адміністрацією

 

1420 – 1425 Підписання угоди між студентською організацією НУБіП України та обласною радою дітей Київщини

 

1430 – Загальне фото (парадний вхід 3-го корпусу)

 

                                                                                                                                                 

 

Олімпіада для вступу в університет

ДО УВАГИ ВИПУСКНИКІВ 11-Х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, А ТАКОЖ ОСІБ, ЯКІ ОТРИМАЛИ ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ!
 

     Національний університет біоресурсів і природокористування України у січні-квітні 2018 року проводить для вступників до університету Всеукраїнську олімпіаду з наступних предметів:

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА, МАТЕМАТИКА, ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, БІОЛОГІЯ, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ГЕОГРАФІЯ, ФІЗИКА, ХІМІЯ.

     Участь у олімпіаді дає унікальну можливість отримати до 20 балів до Ваших сертифікатів ЗНО та буде вирішальною при вступі до НУБіП України на такі спеціальності:

015.18 Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
101 Екологія
133 Галузеве машинобудування
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
162 Біотехнології та біоінженерія
181 Харчові технології
187 Деревообробні та меблеві технології
192 Будівництво та цивільна інженерія
193 Геодезія та землеустрій
201 Агрономія
202 Захист і карантин рослин
203 Садівництво та виноградарство
204 Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва
205 Лісове господарство
206 Садово-паркове господарство
207 Водні біоресурси та аквакультура
208 Агроінженерія
275 Транспортні технології (за видами)
 

           Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044)258-42-63; 527-83-08;     (098)660-08-48; (063)804-49-93    та по e-mail: vstup@nubip.edu.ua

 

Для участі у ПЕРШОМУ турі Всеукраїнської олімпіади Національного університету біоресурсів і природокористування України  потрібно виконати наступні дії: 

1.   Завантажити та роздрукувати файл з анкетою та завданнями (відповідно до обраного предмету).

     2.   Уважно заповнити анкету та правильно виконати завдання.

3.   Підписати анкету з виконаними завданнями та до 30 березня надіслати рекомендованим листом до університету (з поміткою «ОЛІМПІАДА») за адресою:  

03041, Україна, м. Київ, 

вул. Героїв Оборони, 15

НУБіП України 

4.   Чекати на оголошення результатів ПЕРШОГО туру на офіційному сайті університету.

5.   Учасники ПЕРШОГО туру Олімпіади, які наберуть більше 75 балів допускаються до ДРУГОГО туру, що пройде 21 квітня 2018 року на базі НУБіП України за адресою: м. Київ вул. Генерала Родимцева, 19, навчальний корпус № 1.

 

 

Регіональна конференція в Довбиській ЗОШ

15 березня  2018 року на базі Довбиської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Баранівського  району  була проведена регіональна конференція  на тему: «Управління освітою на місцях в умовах децентралізації» у рамках спільної Стратегії впровадження ефективного управління освітою в громадах «Нова школа в нових громадах». Організатором даного заходу виступив Житомирський відокремлений підрозділ центру розвитку місцевого самоврядування за експертної підтримки шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» та регіональної команди освітян Житомирської області. Делегація освітян Пулинської громади також взяла участь у конференції.

Обдаровані особистості

Про підручники.