КУ "Пулинський ІРЦ"
Детальна інформація міститься на сайті КУ "Пулинський ІРЦ": http://pulyny.irc.org.ua/
Інформаційні зустрічі
6 лютого пройшла інформативна зустріч з батьками учнів Вацлавпільської гімназії та вихованців Яснополянського ЗДО "Сонечко".
31 січня відбулася інформативна зустріч з батьками учнів Зеленополянського НВК, в рамках якої присутніх було ознайомлено із основними засадами роботи КУ "Пулинський ІРЦ".
28 січня спеціалісти комунальної установи «Пулинського інклюзивно - ресурсного центру» селищної ради провели зустріч з батьками вихованців старшої групи закладу дошкільної освіти №1 «Ялинка».
Фахівці ІРЦ розповіли присутнім про свою діяльність, роздали інформаційні буклети з реквізитами.
Батькам було цікаво. Вони ставили різні запитання і отримували вичерпні відповіді на них. Багато присутніх виявили бажання обстежити свою дитину в цьому центрі, особливо діток з мовними вадами.
«Варто сказати, що всі ці послуги для дітей є безкоштовними. Держава турбується про нас і ми почуваємося захищеними» - сказала директор ЗДО №1 Тетяна Колесник.
«Відкритий простір»
Безумовно приймати дитину - означає любити її не за те,
що вона гарна, розумна, відмінниця, помічник і так далі,
а просто так, просто за те що вона є!
Ю.Б.Гіппенрейтер
Поширеною є думка, що інклюзивне навчання – це лише навчання дітей із певними видами порушень у класах закладів загальної середньої освіти. Проте ця думка є хибною. Інклюзивне навчання – це також навчання дітей із особливими освітніми потребами.
Закон України “Про освіту” визначив поняття особи з особливими освітніми потребами. Це “особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту”.
Тобто до категорії таких осіб можуть підпадати внутрішньо переміщені особи, діти-біженці та діти, які потребують додаткового та тимчасового захисту, особи, які здобувають спеціалізовану освіту та/або можуть прискорено опанувати зміст навчальних предметів, учні з особливими мовними освітніми потребами (наприклад, ті, які здобувають загальну середню освіту мовами, що не належать до слов’янської групи мов) тощо.
Зараз МОН розробляє чіткий перелік осіб з особливими освітніми потребами.
Кожна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною. Це означає готовність у будь-який час прийняти кожну дитину, прагнучи створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу.
Коли ми говоримо про створення інклюзивного освітнього середовища, ми не маємо на увазі суто відкриття інклюзивних класів або забезпечення архітектурної доступності.
Це і підвищення компетентності педагогічних працівників та руйнування суспільних стереотипів щодо освіти таких дітей. Адже хвороба не дорівнює інвалідності, інвалідність – наявності особливих освітніх потреб (наприклад, особи із серцево-судинними захворюванням не мають цих потреб), особливі освітні потреби не означають захворювання або порушення (наприклад, люди з дислексією).
Інклюзивне навчання полягає в тому, що в звичайному класі вчаться звичайні діти, просто деякі з них вчаться трошечки по-іншому – наприклад, використовуючи шрифт Брайля. Але в такому класі ні в якому разі не має бути відокремлення одних дітей від інших (навіть на рівні риторики). З урахуванням рекомендацій спеціалістів та настільки, наскільки це можливо, у такому класі налагоджується спільне навчання.
Наявність у школі дітей з особливими освітніми потребами підвищує кваліфікацію вчителя та директора. Учитель вчиться бути уважним до цієї дитини. Якщо він навчиться бути уважним до неї, то й почне більш уважно ставитись до інших дітей. Натомість учні, які бачать, що дитина, яка має певні труднощі в навчанні, вчиться краще та старанніше, починають показувати вищі результати в навчанні.
КУ «Пулинський інклюзивно- ресурсний центр» Пулинської селищної ради
розпочав свою роботу з 9 січня 2019 року.
Діяльність ІРЦ забезпечують:
- директор ІРЦ - Голомах Віта Миколаївна;
- практичний психолог ІРЦ – Тимощук Лілія Вікторівна;
- практичний психолог ІРЦ - Дзюбенко Ірина Володимирівна;
- вчитель – логопед ІРЦ – Мельник Лілія Йосипівна;
- вчитель – дефектолог ІРЦ – Свінціцька Людмила Віталіївна;
- вчитель – реабілітолог ІРЦ – Лисюк Ольга Миколаївна.
Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
- проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
- надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.
- надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної освіти .
- надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної освіти.
- Надання консультативної та психологічної допомоги, проведення бесід з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей
Необхідні документи на первинний прийом:
- Заява
- Згода
Необхідні документи на психолого – педагогічну комплексну оцінку:
- Характеристика (завірена)
- Медична форма ( Ф-112/о)
- Копія свідоцтва про народження дитини
- Паспорт для підтвердження особи батьків (копія)
- Робочі зошити з української мови,математики (для учнів)
- Малюнки, поробки (для дошкільнят)
- результати навчальних досягнень
( табель)
Графік роботи
Понеділок – П`ятниця
з 8.00 – 17.00
Обідня перерва
13.00- 14.00
Е-mail: irc-pulyny@ukr.net
Житомирська область
Пулинський район
смт. Пулини
вул. Покровська, 92
(приміщення
ЗДО №2 «Сонечко»)