Пулинська громада
Пулинський район, Житомирська область

Вакантні посади

 дата опублікування 11.01.2019 року

Оголошуємо конкурс  для призначення на вакантну посаду

 практичного психолога  комунальної установи «Пулинський інклюзивно-ресурсний центр» Пулинської селищної ради:

Місце знаходження: смт. Пулини, вул. Покровська,92.
Вимоги до кандидатів:
   

-громадянство України;
- освіта повна вища педагогічна (психологічна) за освітньо-кваліфікаційним рівнем  магістра, спеціаліста;   за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за   спеціальністю 
«Психологія»;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

Для  участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- копія документів про вищу освіту;
- копію документа, який посвідчує особу;
-
копію трудової книжки;

-мотиваційний лист довільної форми.
 Зазначені документи подаються особисто упродовж  30 календарних днів з дня опублікування  оголошення  по 06.02.2019 року за адресою: смт. Пулини, вул. Шевченка, 116,  приймальня відділу освіти.

 

 

 Дата опублікування 31.01.2018 року

        Оголошено  конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу гуманітарного селищної ради.

            Вимоги до кандидата на посаду провідного спеціаліста відділу гуманітарного: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204

 

 

 

 

 

Дата опублікування 17.01.2018 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- спеціаліста –землевпорядника ІІ категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин селищної ради.

Вимоги до кандидата: громадянство України, освіта повна вища відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 рік, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

Відділ гуманітарний Пулинської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади: 

Директора Центру культури і дозвілля Пулинської селищної ради

Вимоги до кандидатів:   вища  освіта; стаж роботи в сфері культури не менше 3-х років; володіння державною мовою; вільне володіння комп»ютером; здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки,

Особи, які бажають прийняти участь в конкурсі, подають документи:

  • заяву про участь в конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних згідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію, що містить прізвище, імя та по-батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду(заняття), місце роботи, громадську роботу, контактний номер телефону (при наявності- адресу електронної пошти);
  • копія документу, що засвідчує особу (паспорт),
  • копії документу про вищу освіту;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми.

На засідання конкурсної комісії для публічної презентації необхідно підготувати проекти Програми розвитку Центру культури і дозвілля Пулинської седищної ради на 1(один) та 5(пять) років.

Зазначені документи приймаються протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу включно до 15 лютого  2018 року.

Документи приймаються за адресою: смт.Пулини, вул..Незалежності,13.

                                                                 Відділ гуманітарний Пулинської

                                                                 селищної ради

                                                                 Тел..: 3-13-04

 

Дата опублікування 10.01.2018 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- спеціаліста ІІ категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності селищної ради

      Вимоги до кандидата : громадянство України, освіта вища або базова вища відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 28.12.2017 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- головного спеціаліста відділу гуманітарного 

      Вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста відділу гуманітарного: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 20.12.2017 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- головного спеціаліста з кадрової роботи  відділу загальної та організаційної роботи ;

- головного спеціаліста  відділу фінансово-економічного;

- провідного спеціаліста відділу фінансово-економічного;

      Вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста з кадрової роботи  відділу загальної та організаційної роботи: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

        Вимоги до кандидата на посаду спеціалістів відділу фінансово-економічного: громадянство України,  вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 5 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 7 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .


       

Дата опублікування 18.12.2017 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- провідного спеціаліста з юридичних питань селищної ради;

- спеціаліста І категорії відділу фінансово-економічного селищної ради.

        Вимоги до кандидата на посаду провідного спеціаліста з юридичних питань: громадянство України, повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

       Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста І категорії відділу фінансово-економічного: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 07.12.2017 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Пулинської селищної ради       

         Вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища, базова вища освіта за фахом бухгалтер- фінансист, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 05.12.2017 року.

Оголошено конкурс на заміщення вакантних  посад  посадових  осіб органів місцевого самоврядування:

  • спеціаліст І категорії з питань захисту  дітей відділу гуманітарного

  • спеціаліст –землевпорядник І категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин.

 Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста І категорії з питань захисту дітей: освіта вища педагогічна  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 3 років  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста –землевпорядника І категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин: громадянство України, освіта повна вища, базова вища за фахом землевпорядник; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 30.11.2017 року

Оголошено  конкурс на заміщення вакантної  посади  посадової  особи органів місцевого самоврядування:

- начальник відділу фінансово-економічного;

        Вимоги до кандидатів: освіта вища економічна  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 5 років  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 7  років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 30.11.2017 року

Оголошено  конкурс на заміщення вакантної  посади  посадової  особи органів місцевого самоврядування:

- начальник відділу загальної та організаційної роботи;

- спеціаліст І категорії   відділу загальної та організаційної роботи;

- начальник відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та земельних відносин;

- спеціаліст І категорії відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та земельних відносин;

- начальник відділу освіти;

- спеціаліст  І категорії відділу освіти – 2 одиниці.

Вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .