Із засідання виконавчого комітету
14 листопада відбулося чергове засідання виконавчого комітету Пулинської селищної ради, яке вів селищний голова Олександр Гаврилюк.
У ході засідання розглянуто понад десяток питань порядку денного стосовно:
- стану цивільного захисту населення на території селищної ради та затвердження Плану комплексних обстежень об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту на 2025 рік;
- проектів цільових комплексних Програм;
- надання статусу дитини-сироти;
- затвердження складу комісії щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли та осіб з інвалідністю про виплату грошової компенсації за належні для утримання жилі приміщення;
- визначення уповноваженого органу з питань квартирного обліку в селищній територіальній громаді;
- затвердження акта комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам;
- надання дозволу на підключення до водогінної мережі централізованого водопостачання селища Пулини житлового будинку (вул. Калинова).
Розглянувши питання про забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану, членами виконкому вирішено: запровадити на території Пулинської територіальної громади спеціальний режим світломаскування під час комендантської години з 00.00 год. до 05.00 год.
Крім цього, розглянуто ряд заяв щодо присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомого майна. Також двом жителям громади надано матеріальну допомогу на суму 7500 грн (на лікування та поховання).
За результатами розгляду питань порядку денного ухвалено відповідні рішення, з якими можна буде ознайомитись на офіційному веб-сайті Пулинської селищної ради в розділі «Документи».