Пулинська громада

Житомирська область, Житомирський район

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування (для роботи в старостатах)

Дата: 13.11.2024 10:03
Кількість переглядів: 662

Фото без опису

Відповідно до розпорядження №67/02-03 від 11.11.2024 року, оголошується конкурс на заміщення вакантних  посад посадових осіб місцевого самоврядування - провідних спеціалістів відділу загальноїта організаційної роботи Пулинської селищної ради (для роботи в старостинських округах).

провідного спеціаліста для роботи в Очеретянському старостинському окрузі;

- провідного спеціаліста для роботи в Зеленополянському та Пулино-Гутському старостинських округах;

- провідного спеціаліста для роботи в Кошелівському старостинському окрузі;

- провідного спеціаліста для роботи в Івановицькому старостинському окрузі;

- провідного спеціаліста для роботи в Ялинівському старостинському окрузі;

- провідного спеціаліста для роботи в Мартинівському та Бабичівському старостинських округах.

 

Умови проведення конкурсу на  вакантні посади провідних спеціалістів відділу загальної та організаційної роботи Пулинської селищної ради (для роботи в старостинських округах):

Додаток 1

до розпорядження від

11.11.2024 № 67/02-03

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

  Заміщає старосту (старост) відповідно до розпорядження.

  Організовує роботи з розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян у відповідному старостаті (старостатах) селищної ради.

  Забезпечує організацію ведення діловодства у відповідному старостаті (старостатах) селищної ради.

  Забезпечує обов’язкове додержання у відповідному старостаті(старостатах) селищної ради вимог щодо складання, оформлення документів і організації діловодних процесів, передбачених державними стандартами  та Інструкцією з діловодства.

  Приймає (у тому числі шляхом електронного листування), реєструє, здійснює попередній розгляд, передає на розгляд старості (старостам), при необхідності розмножує, розсилає вхідну і вихідну кореспонденцію, рішення, розпорядження, доручення, інші документи селищної ради на території старостинського округу (округів).

  Забезпечує у старостаті (старостатах) здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, а також за відповідністю форм виконання вимогам до документів та резолюціям керівництва селищної ради.

  Організовує діловодство і роботу зі зверненнями громадян в старостинському окрузі (округах) та забезпечує здійснення контролю за строками їх проходження і виконання.

  Здійснює контроль за виконанням завдань, визначених рішеннями ради, її виконавчого комітету, актами законодавства, розпорядженнями на території старостинського округу (старостинських округів).

  Вчиняє нотаріальні дії у селі (селах) відповідного старостинського округу (округів), передбачені ст.37 Закону України «Про нотаріат» та Порядком вчинення нотаріальних дій посадовими особами місцевого самоврядування

  Здійснює реєстрацію місця проживання/перебування особи, зняття з реєстрації місця проживання особи, ведення Реєстру територіальної громади у відповідному старостинському окрузі (округах).

  На провідного спеціаліста покладаються обов’язки адміністратора віддаленого робочого місця центру надання адміністративних послуг Пулинської селищної ради

  Провідний спеціаліст може здійснювати інші повноваження, визначені Законами України.

 

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови КМУ від 09.03.2006 № 268 «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» зі змінами.

 Посадовий оклад згідно штатного розпису, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, матеріальна допомога на оздоровлення, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади посадової особи місцевого самоврядування, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2023 рік,

7) документ щодо  вільного володіння державною мовою

Строк подання документів: до 12.12.2024 року до 17:00 години 

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

16 грудня   2024 року, початок о 10.00 год.

 селище Пулини, вул. Шевченка, 104, приміщення селищної ради

 

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Лонська Олена Олексіївна

+38(068)5466356

Захарчук Микола Петрович

+38(068)1718480    otg.puliny@ukr.net

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

 

1

Освіта

вища, не нижче ступеня спеціаліста, або бакалавра

 

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

 

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

 

Спеціальні вимоги

 

1

Знання законодавства

Знання законодавства:

- Конституція України;

- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

Знання спеціального законодавства:

- Закон України «Про звернення громадян»;

- Закон України «Про нотаріат».

 

2

Професійні знання

- Знання законів, інших нормативно-правових актів України. Уміння працювати з комп’ютером:

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування.

 

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) вміння працювати з програмними засобами;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

5

Командна робота та взаємодія

порядність;

- чесність;

- готовність допомогти;

- комунікабельність;

- дисциплінованість;

- повага до інших;

- уважність;

- ініціативність;

- відповідальність;

- неупередженість;

- тактовність;

 

6

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

 

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК на рівні користувача, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

 

8

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

 Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету селищної ради                                 Микола ЗАХАРЧУК

 

Додаток 2

до розпорядження від

16.01.2024 №67/02-03

 

І.  Перелік питань 

на перевірку та оцінку знань з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади спеціаліста І категорії відділу загальної та організаційної роботи Пулинської селищної ради

 

  1. Вимоги регламенту Пулинської селищної ради VIII скликання та регламенту виконавчого комітету селищної ради щодо підготовки документів для розгляду.
  2. Вимоги інструкції з діловодства в Пулинській селищній раді, її виконавчому комітеті та виконавчих органах щодо оформлення офіційних документів.
  3. Нормативно-правові акти, що регламентують порядок роботи з документами.
  4. Приймання та первинне опрацювання документів, що надходять до установи.
  5. Організація контролю за виконанням документів.
  6. Порядок опрацювання та надсилання вихідних документів. Бланки документів.
  7. Право громадян про звернення.  Поняття пропозиції (зауваження), заява (клопотання), скарга.
  8. Вимоги до звернення. Термін розгляду звернень громадян. Заборона розголошення відомостей, що містяться у зверненнях.
  9. Вчинення нотаріальних дій у селі (селах) відповідного старостинського округу (округів), передбачених ст.37 Закону України «Про нотаріат».
  10.  Порядок вчинення нотаріальних дій посадовими особами   місцевого самоврядування.
  11.  Реєстрація місця проживання/перебування особи, зняття з реєстрації місця проживання особи.
  12.  Реєстр територіальної громади.
  13.  Порядок складання, оформлення, посвідчення та реєстрації заповітів.
  14.  Функції, права та відповідальність адміністратора віддаленого робочого місця центру надання адміністративних послуг Пулинської селищної ради.
  15.  Посвідчення копій документів та підписів на документах.

 

 

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету селищної ради                                 Микола ЗАХАРЧУК

 

 

БІЛЕТИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПИСЬМОВОГО ІСПИТУ

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних