Встигніть подати заявку до 13 червня! Грантова програма для жінок-ВПО Житомирщини
Фонд громади Житомира у співпраці з Global Fund for Community Foundations відкриває другу хвилю з набору заявок для участі у проєкті «Інтеграційна програма для внутрішньо переміщених осіб Житомирської області».
До участі запрошуються: жінки-ВПО та представниці вразливих категорій із місцевих громад (співвідношення залученості 80/20 – ВПО/місцеві).
Ціль гранту: надання підтримки на підприємницьку діяльність та розвиток самозайнятості учасниць, шляхом розширення навичок і вмінь із бізнес-планування, маркетингу, управління фінансами, а також надання учасницям необхідного для діяльності обладнання, оплату професійних курсів тощо.
Розмір грантів: від $600 до $800 на започаткування та/або розвиток уже існуючого бізнесу, самозайнятості
Цільове призначення грантів може бути спрямоване на:
-оплату професійних курсів;
-просування продукції чи послуг (маркетинг);
-закупівлю обладнання для бізнесу/самозайнятості.
Участь у програмі є безкоштовною. Кількість учасниць обмежена.
Для участі у програмі необхідно заповнити дану онлайн-анкету до 13 червня 2024 р. (включно). Відповідь про результати відбору будуть повідомлені учасницям після 17 червня 2024 р., шляхом відправлення листа на електронну пошту, вказану в онлайн-анкеті.
Проєкт передбачає проходження одноденного тренінгу з бізнес-планування у червні 2024 р. Тренінг відбудеться у Житомирі 21 червня 2024 р. Учасниці тренінгу готують та захищають розроблені бізнес-плани. У разі успішного захисту бізнес-плану надається підтримка у вигляді гранту відповідно до цільового призначення (див. вище).
У разі запитань звертайтеся за телефонами: +38 (093) 641 67 31, +38 (0412) 46-10-86, e-mail: fondgromady.zt@gmail.com, в темі листа вказати «Програма самозайнятості/мікропідприємництва для ВПО та місцевих громад».
Проєкт «Інтеграційна програма для внутрішньо переміщених осіб Житомирської області» реалізує Фонд громади Житомира у рамках грантового конкурсу «Ukraine crisіs» за підтримки Global Fund for Community Foundations.