Пулинська громада

Житомирська область, Житомирський район

Відбулося чергове засідання виконавчого комітету Пулинської селищної ради

Дата: 29.03.2024 09:45
Кількість переглядів: 1448

  28 березня 2024 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Пулинської селищної ради за участю керівників підприємств, установ, організацій, які ведуть діяльність на території Пулинської громади.

     В ході засідання розглянуто 21 питання порядку денного, за результатами розгляду яких прийнято 45 рішень.

     Одними з головних питань, які розглянув виконавчий комітет, були питання  проведення місячника  з благоустрою та покращення санітарного стану в населених пунктах Пулинської селищної територіальної громади та  закріплення територій для догляду та проведення благоустрою населених пунктів Пулинської територіальної громади.

    Начальником відділу з питань житлово-комунального господарства та благоустрою селищної ради Кайданюком І.В. звернуто увагу на необхідність виконання Правил благоустрою населених пунктів територіальної громади, утримання прилеглих територій до будівель підприємств, установ, організацій, домоволодінь мешканців громади та закріплених територій  у належному санітарному та естетичному стані.

    Селищний голова Гаврилюк О.С. наголосив, що за чистоту в населених пунктах, належний санітарний стан, збирання і утилізацію сміття несуть відповідальність всі мешканці громади, а не лише посадові особи, і зі сторони виконавчих органів селищної ради будуть вживатися заходи по забезпеченню належного санітарного стану території громади.

    Заступник селищного голови Мурзаков С.А. нагадав про адміністративну відповідальність за невиконання вимог Правил благоустрою населених пунктів.

    Рішенням виконавчого комітету селищної ради визначено єдиний санітарний день у громаді – четвер, та закріплено території для прибирання за підприємствами, установами та організаціями.

     Присутні на засіданні виконавчого комітету з розумінням сприйняли рішення з питань благоустрою.

  

      На виконання рішення ради оборони Житомирської області рішенням виконавчого комітету запроваджено на території Пулинської селищної ради заборону суб’єктам господарської діяльності різних форм власності реалізацію алкогольних та слабоалкогольних напоїв з 22:00 години до 08:00 години наступної доби на час дії правового режиму воєнного стану.

 

     Також виконавчим комітетом визначено коло посадових осіб, яким надано право складання адміністративних протоколів на території Пулинської селищної ради за  частиною 2 ст.218 КУпАП та ст.197 КУпАП, розгляд яких є компетенцією адміністративної комісії при виконавчому комітеті селищної ради.

 

  В ході роботи виконавчого комітету розглянуто питання формування мережі закладів загальної середньої освіти громади на 2024-2027 роки, питання захисту прав та інтересів дітей, за результатами розгляду яких прийняті відповідні рішення.

 

   Розглянуто також ряд заяв мешканців громади про виділення допомог на лікування та допомог на поховання окремих категорій громадян, за результатами яких виділено матеріальних допомог на загальну суму 56000 гривень.

 

      Розглянуто і затверджено план роботи виконавчого комітету селищної ради на ІІ квартал 2024 року.

 

З прийнятими виконавчим комітетом рішеннями можна буде ознайомитись на офіційному веб-сайті Пулинської селищної ради в розділі «Документи» з 05.04.2024 року.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь