Як не стати жертвою шахраїв - інформує поліція Житомирщини
"Мені зателефонував незнайомець і назвався працівником банку…"– саме так зазвичай розпочинають розповідь про втрату коштів з власного рахунку заявники про шахрайство. Про це інформує поліція Житомирської області.
Друзі, запам’ятайте: якщо вам телефонують та сповіщають про раптове блокування вашої банківської картки, нібито сторонній доступ до неї, надходження невідомих коштів, перевірку реквізитів тощо, і при цьому запитують у вас паролі доступу до електронного кабінету, пін-коди, CVV-код, іншу конфіденційну інформацію – ПЕРЕРИВАЙТЕ РОЗМОВУ та особисто зверніться до банківської установи! Адже таким чином шахраї намагаються отримати доступ до ваших заощаджень.
ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ: перевіряйте будь-яку інформацію, що пов’язана з обігом ваших коштів.
Ніколи й нікому не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код, паролі, що надходять в SMS-повідомленнях.
Також будьте обережними із підозрілими посиланнями: перед тим, як натиснути на лінк, запропонований через смс, чат-боти або у месенджерах, перевірте достовірність інформації в офіційних джерелах. Для цього ознайомтеся з публікаціями на урядових сайтах, проконсультуйтеся за телефонними «гарячими лініями» або у банківських установах.
Здійснюйте купівлю товарів лише через перевірені вебсайти, завжди ознайомлюйтесь з відгуками про них та користуйтеся послугою післяплати.