ТОВ «Житомиргаз Збут» вдячний кожному клієнту за відповідальність та спільний розвиток
2020-й рік був непростим для кожного.Проте нові виклики спонукали до пошуку нових можливостей та розвитку, переконана директор ТОВ «Житомиргаз Збут» Олена Благодарська.
«Дійсно, минулий рік був не таким, як всі попередні. І у роботі нашого підприємства були кардинальні зміни. Адже практично з початку року довелося працювати в умовах карантину дистанційно. Але ми розуміли, що ніякі зовнішні чинники не повинні вплинути на нашу роботу. Ми доклали всіх зусиль, аби споживачі газу на Житомирщині були впевненими у стабільності газопостачання», – розповідає Олена Благодарська.
Так, незважаючи на всі карантинні обмеження та вимушену роботу в дистанційному режимі, компанія продовжувала надавати якісні послуги жителям Житомирської області. Газопостачання не припинялося і всі клієнти ТОВ «Житомиргаз Збут» були вчасно забезпечені енергоресурсом.
Блакитне паливо було у кожній домівці, навіть якщо споживачі мали протерміновані зобов’язання. Адже на початку карантину через пандемію коронавірусу населення зіштовхнулося з проблемою – як оплатити енергопостачальні послуги, якщо можливість відвідування банківських установ та відділень пошти суттєво обмежена.
«Тоді у нагоді стали наші електронні сервіси, які допомогли людям онлайн відслідковувати свої рахунки, передавати показання, отримувати квитанції за газ та здійснювати розрахунок за отримані послуги», – наголошує директор ТОВ «Житомиргаз Збут».
Газопостачальна компанія і до цього мала різні електронні сервіси для населення, проте під час карантину вони набули неабиякої популярності.
Нагадаємо, що для всіх клієнтів ТОВ «Житомиргаз Збут» доступні зручні е-послуги:
- Особистий кабінет на 104.ua;
- Viber та Telegram-боти «7104ua»;
- Мобільні додатки для Android та iPhone.
«Наші електронні сервіси – це можливість у час карантинних обмежень убезпечити себе та свою родину від зайвих контактів, – запевняє Олена Благодарська. – Це економія часу, коштів та збереження здоров’я у сучасних реаліях. Більше третини наших клієнтів є активними користувачами Особистого кабінету на платформі 104.ua».