Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області ПОВІДОМЛЯЄ
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ! 11 березня, Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову №211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID- буде проводитися в телефонному режимі та шляхом дистаційного обслуговуванням
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема: подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в “один дотик”; отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші); перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»); провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»; подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб; подати звернення (пропозицію тощо); активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи). Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати Пулинського сектору обслуговування громадян (04131) 32394 +380974325594 +380979898927 +380979132007 А також на номери «гарячих» телефонних ліній Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (0412) 24 - 66 – 98 22 – 87 – 05
Виплата пенсій проводиться в плановому режимі |