«Мама, тато, я – спортивна сім’я»
25 березня на базі Івановицької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбудуться спортивні змагання за програмою фестивалю «Мама, тато, я – спортивна сім’я».
Запрошуються всі бажаючі.
Переможці візьмуть участь у ІІ (обласному) етапі змагань.
Умови проведення та форма заявки – додаються.
Заявки приймаються у відділі освіти Пулинської селищної ради.
Довідки за телефонами: 096 437 81 57; 32 – 4 - 66.
- Цілі і завдання Фестивалю
Це положення визначає порядок проведення обласного етапу Всеукраїнського фестивалю «Мама, тато, я – спортивна сім’я» з нагоди Всесвітнього дня здоров’я (далі – Фестиваль).
Головною метою Фестивалю є формування свідомої потреби у заняттях фізичною культурою в колі сім’ї.
Основні завдання Фестивалю:
- формування у населення потреби до занять оздоровчою фізичною культурою у колі сім’ї, як найважливішого осередку суспільних пріоритетів;
- популяризація здорового способу життя;
- організація активного сімейного дозвілля;
- зміцнення психологічних та емоційних стосунків у сім’ї шляхом об’єднання зусиль для досягнення спільних цілей;
- визначення команди-учасника для участі в фіналі Всеукраїнського фестивалю «Мама, тато, я – спортивна сім’я».
- Строки і місце проведення Фестивалю
І етап – Фестиваль проводиться в містах, районах та ОТГ Житомирської області до 31 березня 2020 року.
ІІ етап – фінал обласного етапу Фестивалю проводиться 02 квітня 2020 року в м. Житомир (вул. Київська, 77, ТРЦ «Глобал UA», боулінг клуб «Liberty Hall»). Початок реєстрації 02.04.2020 р. о 10:00. Початок фестивалю об 11:00.
ІІІ етап – команда-переможець обласного етапу Фестивалю представлятиме Житомирську область у фіналі Всеукраїнського фестивалю «Мама, тато, я – спортивна сім’я».
- Організація та керівництво проведенням Фестивалю
Організація та керівництво по підготовці і проведенню І етапу Фестивалю покладається на спеціально створені оргкомітети в містах, районах та ОТГ.
Загальне керівництво, організація та підготовка проведення ІІ етапу Фестивалю здійснюється Житомирським обласним центром ФЗН «Спорт для всіх».
Безпосереднє керівництво проведенням Фестивалю покладається на суддівську колегію.
- Учасники Фестивалю
До участі у Фестивалі на всіх етапах допускаються сім’ї складом: дитина (2010-2012 р.н.), мати та батько.
До участі у І етапі допускаються всі бажаючі команди-родини, що проживають на території відповідного району, міста, ОТГ. У І етапі (фінал обласного етапу) Фестивалю беруть участь команди- переможниці І етапу Фестивалю.
До участі у фіналі обласного етапу Фестивалю запрошується делегація з 4
осіб:
команда-переможець І етапу Фестивалю та представник команди, який
подає до мандатної комісії такі документи:
-
- завірені лікарем заявки (Додаток 1);
- ксерокопії свідоцтва про народження дитини та паспортів обох батьків. Без належним чином оформленої заявки та відповідних документів команда до Фестивалю не допускається.
- Програма проведення Фестивалю
І етап проводиться в строки, за програмами та у місцях, визначених у відповідних районах, містах, ОТГ. Рекомендовано включити в програму комплексні естафети з використанням різноманітного спортивного знаряддя та ерудит-вікторини на спортивно-олімпійську тематику.
ІІ етап – фінал обласного етапу Фестивалю проводиться 02 квітня 2020 року. В програмі Фестивалю – родинні змагання з боулінгу.
- Безпека та підготовка місць проведення Фестивалю
Захід проводиться у відповідності до Положення про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025.
Відповідальність за виконання вимог заходів безпеки під час проведення змагань згідно наказу Держкомспорту України від 19 лютого 2004 року № 496 несе головна суддівська колегія.
Відповідальність за безпеку дітей несуть батьки.
- Нагородження переможців і призерів Фестивалю
Усі команди-учасниці І етапу Фестивалю нагороджуються дипломами, команди-призери Фестивалю нагороджуються медалями, дипломами, а команда- переможець - медалями, дипломами та кубком за рахунок відповідних відділів сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, міськвиконкомів, міських та районних центрів ФЗН «Спорт для всіх».
Усі команди-учасниці ІІ етапу Фестивалю нагороджуються дипломами, команди-призери Фестивалю нагороджуються медалями, дипломами, а команда- переможець - медалями, дипломами та кубком за рахунок обласного центру ФЗН
«Спорт для всіх».
Установам та громадянам, які активно сприяли проведенню Фестивалю, висловлюються подяки.
- Умови фінансування Фестивалю І етап Фестивалю
Витрати пов’язані з проведенням І етапу Фестивалю (харчування суддів, медичне забезпечення, виготовлення афіш, фотоматеріалів, телефонні розмови, придбання канцтоварів, дипломів, подяк, нагородної продукції та інші витрати пов’язані з організацією Фестивалю) за рахунок відповідних відділів сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, міськвиконкомів, міських та районних центрів ФЗН «Спорт для всіх».
Витрати пов’язані з наданням спортивної бази та інвентарю за рахунок відповідних відділів освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів.
ІІ етап Фестивалю
Витрати пов’язані з проведенням ІІ етапу Фестивалю (харчування суддів, виготовлення афіш, фотоматеріалів, телефонні розмови, придбання канцтоварів, дипломів, подяк, оренда та інші витрати пов’язані з організацією Фестивалю) за рахунок обласного центру ФЗН «Спорт для всіх».
Витрати на відрядження учасників та представників команд на участь у ІІ етапі Фестивалю (проїзд в обох напрямках, харчування, проживання, добові) несуть організації, що відряджають.
Витрати по відрядженню команди для участі у фіналі Всеукраїнського фестивалю – за рахунок Житомирського обласного центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».
- Медичне забезпечення
У відповідності до «Положення про медичне забезпечення спортивно- масових заходів», що затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 27.10.2008 № 614, медичне забезпечення спортивно-масових заходів здійснюється Українським центром спортивної медицини, обласними та міськими диспансерами, центрами, незалежно від їх відомчого підпорядкування, відділенням спортивної медицини лікувально-профілактичних закладів загальної мережі.
Для медичного забезпечення змагань залучаються кваліфіковані медичні працівники. Присутність лікаря спортивної медицини обов’язкова на змаганнях усіх рівнів. Лікар змагань входить до складу суддівської колегії на правах заступника головного судді. Всі його рішення в межах компетентності обов’язкові для учасників, суддів, організаторів змагань.
- Строки та порядок подання заявок на участь у ІІ етапі Фестивалю
Попередні заявки команд для участі у ІІ етапі Фестивалю приймаються до 01 квітня 2020 року на Е-mail: ztsportforall@gmail.com, або за адресою: 10014, Україна, м. Житомир, вул. М.Бердичівська, 25, к. 701.
Оригінали заявок учасників Фестивалю з печатками лікаря та усі інші необхідні документи (вказані в пункті 4 даного Положення) подаються під час проведення мандатної комісії до 10:30 в день проведення обласного етапу Фестивалю.
Деталі за телефоном: ЖОЦФЗН «Спорт для всіх» тел./факс (0412) 47-04-38, (096)726-26-09.
ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ФЕСТИВАЛЬ