Пулинська громада

Житомирська область, Житомирський район

Розпродаж: чи можна повернути придбаний товар?

Дата: 22.01.2020 16:06
Кількість переглядів: 499

Новий рік не лише родинне свято, а час розпродажів у більшості магазинів. Не піддатись спокусі купити щось зі знижкою майже неможливо. У цей час можна легко придбати товари, які не підійшли за кольором чи фасоном. Що робити? Чи можна повернути товар, який ви купили під час розпродажу? Консультацію з цього питання надають фахівці Пулинського бюро правової допомоги. 

Фото без описуЩо таке «розпродаж»? Якщо таке поняття застосовується, то воно має відповідати певним критеріям (ч. 5 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів»):

1) якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного місця або чітко визначеної групи товарів;

2) якщо тривалість розпродажу обмежено в часі;

3) якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, є меншими від їх звичайної ціни.

Важливо! До споживачів повинна доводитися інформація про ціну продукції, що була встановлена до початку проведення відповідного розпродажу.

Купивши товар під час розпродажу, споживач має такі ж права, як і купуючи товар без акції.

Протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Важливо пам’ятати, що існує перелік товарів, які обміну та поверненню не підлягають. Їх перелік затверджений Кабінетом Міністрів України.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;

-  розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;

- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

У разі виникнення  питань Ви маєте можливість звернутися до Пулинського бюро правової допомоги за адресою: смт. Пулини, вул. Незалежності, 12, а також телефонуйте за номером (04131) 3-12-19.

Більше інформації про проєкт «Я МАЮ ПРАВО!» – на сайті pravo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213 103 (єдиний контакт-центр надання безоплатної правової допомоги).

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних