Триває набір команд у програму UPSHIFT Житомирщини на хвилю, присвячену кар’єрному розвитку молоді
Запрошуються команди (3-5 учасників/учасниць віком від 14 до 24 років), які прагнуть дослідити виклики у сфері профорієнтації, працевлаштування, розвитку м’яких навичок або створення простору для самореалізації у своїй громаді.
Якщо тебе та молодь твоєї громади турбує питання «Ким бути?» або бракує підтримки на шляху до професійного зростання — ця хвиля саме для тебе. Разом із командою ти зможеш знайти актуальні проблеми, запропонувати власні рішення та зробити свій внесок у розвиток молоді у своїй громаді.
.Програма проходитиме у таких територіальних громадах:
.
– Житомирська;
– Андрушівська;
– Хорошівська;
– Коростенська;
– Олевська.
Додатково проводиться онлайн зустріч щодо реалізації програми 01 травня 2025 року о 16:00, попередня реєстрація за посиланням:
https://us06web.zoom.us/…/register/aspwBDUBRnO4KX6BWK5G_Q
.UPSHIFT – це місце, де ти зможеш:
.- навчитись досліджувати проблеми у своїй громаді;
- прокачати навички командної роботи;
- впевненіше комунікувати, планувати й презентувати свої ідеї;
- знайти рішення важливих проблем і втілити їх у життя.
.Як взяти участь?
Сформувати команду з 3-5 учасників/учасниць віком від 14 до 24 років;
Визначити контактну особу – людину, яка вестиме комунікацію від імені команди.
Описати проблему, яка турбує вашу команду – подумайте, які виклики стоять перед молоддю у громаді? У чому вона потребує підтримки? Чим саме ви хочете зайнятися? Це може бути проблема з орієнтацією у виборі професії, нестача кар’єрного консультування, низький рівень мотивації, відсутність доступу до можливостей чи будь-що інше, що важливо саме для вас.
.Дедлайн подачі заявок – 9 травня 2025 року, не зволікай!
.Форма реєстрації – https://forms.gle/TSNdEB9vwtSQpGfu5
Програма UPSHIFT у Житомирській області реалізується ГО “Інститут Креативних Інновацій”, за підтримки ЮНІСЕФ Україна та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини через німецький державний банк розвитку KfW, спільно з Управлінням національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської ОВА.

