Стали ближче до споживача
В умовах змін та нововведень необхідно підтримувати безперервний діалог з клієнтами, надавати консультації та інформаційну підтримку. Фахівці Житомирської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» розпочали проводити прийом споживачів у приміщенні Пулинської селищної ради.
Відтепер споживачі природного газу мають можливість у приміщенні селищної ради (Пулини, вул.Шевченка, 104, перший поверх) вирішити питання, що стосуються послуги розподілу газу, зокрема:
- надання інформації про стан особового рахунку;
- переоформлення особового рахунку;
- звірка показів лічильника газу;
- консультація щодо газифікації чи послуг реконструкції існуючих мереж;
- отримати консультацію, як зареєструватися в особистому кабінеті;
- інші питання, що стосуються діяльності підприємства.
Нагадуємо: просто і швидко вирішити більшість питань щодо розподілу газу можна за допомогою Особистого кабінету «ГАЗМЕРЕЖІ».
ПОСИЛАННЯ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ в Особистому кабінеті
my.grmu.com.ua/register