На черговому засіданні виконавчого комітету розглянули ряд важливих питань
У четвер, 10 серпня 2023 року, відбулося чергове засідання виконавчого комітету Пулинської селищної ради, на якому розглянули 15 питань порядку денного.
На початку засідання члени виконавчого комітету заслухали інформацію головного спеціаліста фінансового відділу Наталії Якусевич про стан виконання бюджету Пулинської селищної територіальної громади за I півріччя 2023 року. Серед іншого, було зазначено, що за 6 місяців 2023 року бюджет селищної територіальної громади за загальним фондом виконано по доходах у сумі 68 776,2 тис. грн. і по видатках у сумі 62 504,1 тис. грн., що дорівнює відповідно 109,9% та 94,3% від уточненого плану на звітний період.
З метою захисту законних прав та інтересів дітей, враховуючи інформацію надану начальником служби у справах дітей Марією Остапчук, виконавчий комітет:
- розглянув висновок про доцільність позбавлення батьківських прав відносно малолітньої дитини;
- надав статус дитини, позбавленої батьківського піклування;
- розглянувши відповідний пакет документів, призначив опікуна над дитиною, позбавленою батьківського піклування;
- вирішив взяти на позачергову чергу квартирного обліку для отримання житла та соціальний квартирний облік дитину, позбавлену батьківського піклування;
- надав дозвіл на укладання договору дарування нерухомого майна малолітній дитині;
- затвердив висновок про визначення місця проживання дітей з батьком.
Крім цього, члени виконавчого комітету, розглянули 7 заяв від мешканців громади щодо присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомого майна та підтвердження адрес житлових будинків, а також 2 заяви на виділення одноразової матеріальної допомоги на поховання, ще 2 заяви стосувалися виділення грошової допомоги на лікування.
З селищного бюджету, з урахуванням рекомендацій комісії з питань надання матеріальної допомоги жителям Пулинської селищної ради та пропозицій, внесених у ході засідання, було виділено 15 000 грн, у тому числі 5 000 грн – на лікування внутрішньо переміщеної особи та 3 000 грн – на поховання.
Заслухавши інформацію заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія Мурзакова, з метою зміни складу адміністративної комісії виконавчого комітету Пулинської селищної ради, було вирішено внести зміни до рішення виконавчого комітету від 21.12.2020 №24, затвердивши Додаток 1 у новій редакції.
Враховуючи інформацію керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Пулинської селищної ради Миколи Захарчука, виконавчий комітет затвердив акт та надав дозвіл на видалення зелених насаджень в смт Пулини по вул. Шевченка біля будівлі № 116 в зоні проведення робіт по благоустрою, надав дозвіл на підключення житлового будинку до мережі централізованого водопостачання, затвердив акт обстеження житлової будівлі комунальної власності Пулинської територіальної громади та, розглянувши лист Пулинського РЕМу про надання дозволу на зрізання дерев, створив комісію із обстеження аварійних дерев, які знаходяться в охоронній зоні ПЛ-10 «Колодіївка».
Начальник відділу загальної та організаційної роботи Олена Лонська поінформувала про взяття на квартирний облік мешканця смт Пулини для покращення житлових умов на загальну чергу, відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
З прийнятими рішеннями, у встановлений чинним законодавством термін, можна буде ознайомитися на порталі документів офіційного сайту Пулинської громади за покликанням https://pulynska-gromada.gov.ua/docs/.