Пулинська громада

Житомирська область, Житомирський район

Із засідання виконавчого комітету Пулинської селищної ради

Дата: 29.06.2023 12:27
Кількість переглядів: 509

29 червня 2023 року під головуванням Пулинського селищного голови Олександра Гаврилюка відбулося чергове засідання виконавчого комітету селищної ради.

У ході засідання було розглянуто 9 питань порядку денного. Зокрема, члени виконкому підтримали рішення щодо:

  • створення комісії та затвердження Положення про комісію для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг;
  • взяття на позачергову чергу квартирного обліку для отримання житла та соціальний квартирний облік дитину, позбавлену батьківського піклування;
  • надання дозволу на підключення житлового будинку, розташованого в смт Пулини до мережі централізованого водопостачання;
  • надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами станції технічного обслуговування на узбіччі вулиці Грушевського у смт Пулини.

Розглянувши звернення територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 21.06.2023 № 04-1113/23, з метою забезпечення умов для здійснення повноважень Червоноармійського районного суду, визначили місце орієнтовною площею 40 кв.м. для облаштування стоянки спеціального автотранспорту ватри, посадки (висадки) обвинувачених, які доставляються до Червоноармійського районного суду у дворі адміністративної будівлі.

Заслухавши та обговоривши пропозиції начальника відділу освіти Пулинської селищної ради Наталії Опанащук щодо розміщення дитячого ігрового майданчика для Мартинівського ЗДО «Веселка» на території Мартинівського ліцею, виконавчий комітет селищної ради вирішив розташувати дитячий ігровий майданчик для Мартинівського ЗДО на території Мартинівського ліцею.

Також члени виконкому розглянули заяви та погодили місця розташування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на власних присадибних ділянках – торгівлі продовольчими товарами в смт  Пулини по вул. Незалежності, 14 та торгівлі продовольчими й промисловими товарами в смт Пулини по вул. Шевченка, 79/1, зобов’язавши заявників заключити договори з КБП «Пулинський водоканал» Пулинської селищної ради на вивезення твердих побутових відходів та забезпечити проведення робіт із благоустрою територій, прилеглих до тимчасових споруд.

Значну частину часу приділили розгляду заяв та доданих документів громадян відносно присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна. Також розглянули звернення щодо надання матеріальних допомог, виділивши із селищного бюджету 8 000 грн одноразової матеріальної допомоги на лікування та 1 500 грн – на поховання.

По питаннях порядку денного інформували: заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергій Мурзаков, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Микола Захарчук, начальник відділу гуманітарного Олена Гузюк, начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури Іван Кайданюк, начальник відділу освіти Наталія Опанащук та начальник служби у справах дітей Марія Остапчук.

P.S. Детальніше ознайомитися з проєктами рішень можна на сайті громади у розділі Документи.

Фото без описуФото без опису Фото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь