Стартував проєкт щодо надання підтримки особам з інвалідністю внаслідок війни
16 лютого, стартував спільний проєкт Міністерства у справах ветеранів України, Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, Товариства Червоного Хреста України та компанії «Редроуз Сі Пі Ес Лімітед» з підтримки ветеранів війни, які отримали інвалідність І або ІІ групи внаслідок війни.
Проєкт поширюється на повнолітніх громадян України, яким відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» надано статус особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи, та відомості про яких внесені до Єдиного державного реєстру ветеранів війни.
Виплата грошової допомоги реалізовуватиметься виключно шляхом подання онлайн заяви особами з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи з використанням технічних засобів Мінветеранів та накладенням електронного цифрового підпису (ЕЦП) особи.
Особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи зможуть отримати грошову допомогу одноразово одним платежем на банківський рахунок заявника у розмірі 4 000 гривень на місяць. Виплати будуть здійснюватися протягом чотирьох місяців незалежно від отримання ними інших видів допомоги.
Подати електронну заяву можна на платформі eveteran.gov.ua, починаючи з дати старту Проєкту, здійснивши наступні кроки:
- Авторизуватися в кабінеті на eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису.
- Заповнити онлайн-форму на отримання підтримки (ввести відомості про свій міжнародний банківський рахунок IBAN та мобільний номер телефону).
- Перевірити правильність своїх даних та підписати заяву електронним підписом перед надсиланням.
- Системою заяву буде надіслано для верифікації наявності статусу ветерана війни – особи з інвалідністю вналідок війни (І або ІІ групи) заявника в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни.
Якщо особа відповідає цьому критерію, тоді знеособлені дані заявника в автоматичному режимі передаються до Міжнародної Федерації Товариства Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товариства Червоного Червоного Хреста України для прийняття рішення щодо призначення та подальшої виплати грошової допомоги протягом семи робочих днів на вказаний у заяві банківський рахунок. Якщо ні, то заява буде відхилена. Повідомлення про нарахування або відмову не буде надсилатися заявникам.
У разі неотримання виплати у зазначений термін, заявники зможуть зателефонувати до Мінветеранів за номером: +380632271456*, де обов'язково допоможуть з’ясувати можливу проблему та розкажуть про механізм її вирішення.
*Тарифікація на вихідні дзвінки відбувається згідно з умовами тарифного плану того, хто здійснює дзвінок.
Детальнішу інформації щодо Проєкту можна дізнатися на сторінці послуги на платформі eveteran.gov.ua. Як подати заявку дивіться у відео https://youtu.be/7LGOIzH6_H8
P.S. У ЦНАПі Пулинської селищної ради зазначені категорії осіб можуть отримати консультаційну допомогу (надання можливості користування комп’ютерною технікою і допомоги адміністраторів ЦНАП в заповненні онлайн заяви).