Пулинська громада

Житомирська область, Житомирський район

Інструкція по підключенню до національного роумінгу

Дата: 24.11.2022 10:02
Кількість переглядів: 129

Якщо мережа вашого оператора не працює, можна скористатися національним роумінгом, розповідають у Держспецзв’язку.

ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ:

  • вимкніть автовибір мережі;

На Android: Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть й оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob.

На iOS: Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть й оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob.

(Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон і повторіть).

  • періодично намагайтеся підключитися до мережі свого оператора вручну або ввімкнувши автовибір мережі;
  • обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах:

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  • не можете додзвонитися – напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму, можливо, у цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників;
  • якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтеся, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв’язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв’язок працює, то перезавантажте телефон, вимкніть, вийміть і поставте SIM-карту назад або спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.

  •  якщо зв’язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв’яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) і дізнайтесь адресу та графік роботи найближчого магазину;
  • якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Роботу мережі моніторять у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв’язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь