Бажаєте, щоб наступний візит став кращим? Розкажіть про останні враження від якості обслуговування у ЦНАП!
Міністерство цифрової трансформації розпочинає комунікаційну кампанію «Бажаєте, щоб наступний візит став кращим? Розкажіть про останній» у межах першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг. Цей проєкт дасть можливість проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу.
З метою поінформувати громадян про змогу залишати відгуки та ділитися враженням про сервіс у ЦНАП, Мінцифри створили відеоролики для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній».
Відео доступне за посиланням: https://cutt.ly/lT7BeSw.