Про організацію надання адміністративних послуг
14 січня в залі засідань відбулася онлайн-нарада з представниками органів місцевого самоврядування, райдержадміністрації щодо організації надання соціальних послуг територіальними громадами.
Онлайн-нарада відбулася за участі секретаря Пулинської селищної ради Людмили Метельської, уповноважених осіб за прийом документів на отримання адміністративних послуг соціального характеру, старост громад, працівників центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Перед присутніми також виступили працівники управління праці та соціального захисту РДА.
Слід зазначити, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 р. №1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабміну», керуючись п.20 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» уповноваженими особами за прийом документів на отримання адміністративних послуг соціального характеру (соціальні допомоги, компенсації, субсидії та пільги) визначено:
- Оксану Тичину – головного спеціаліста з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб Пулинської селищної ради;
- Ірину Лисюк – спеціаліста І категорії відділу загальної та організаційної роботи селищної ради.