Документи на призначення житлових субсидій подаються у селищну раду
З цього року прийом документів на призначення житлових субсидій проводиться у приміщенні Пулинської селищної ради. Затим уповноважені особи передають їх в управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
Прийом заяв громадян з необхідними документами розпочався з першого жовтня. Уповноважена особа – спеціаліст І категорії відділу загальної та організаційної роботи Ірина Лисюк зазначає: «Щоденно за консультаціями щодо оформлення житлових субсидій до нас звертається близько 40 осіб. А з готовими документами приходять 10-15 чоловік».
Шановні жителі громади, які звертаються за призначенням житлових субсидій!
Чекаємо Вас щоденно з 08 до 17 години (обідня перерва з 13.00 до 14.00). Приймаємо документи у всі робочі дні.
Для оформлення субсидії надаються такі документи:
- заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі;
- декларація про доходи і виплати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії;
- довідки з реквізитами (банку, надається в тому випадку, якщо субсидія у грошовій формі перераховується на рахунок банківської установи).