Моніторингове опитування від U-LEAD
Моніторингова команда «U-LEAD з Європою» дякує всім, хто брав участь у навчальних заходах, які проводились Програмою «U-LEAD з Європою» і Центром розвитку місцевого самоврядування, та просять взяти участь в опитуванні.
Програма «U-LEAD з Європою» спрямована на посилення спроможності ключових суб’єктів на національному, регіональному та місцевому рівнях, відповідальних за впровадження реформ регіональної політики та децентралізації. З метою оцінки впливу проведених заходів Київський міжнародний інститут соціології на замовлення моніторингової команди «U-LEAD з Європою» проводить регулярні опитування.
«Нам цікаво дізнатись про те, яким чином знання, набуті під час тренінгів у листопаді 2019-січні 2020 року, допомагають Вам краще виконувати свої завдання та/або надавати якісніші послуги для громадян. Ваша думка дуже важлива для нас і буде використана для подальшого вдосконалення навчальних заходів.
У період 2 по 12 червня 2020 року з Вами можуть зв’язатися співробітники Київського міжнародного інституту соціології та провести телефонне інтерв’ю по тих запитаннях, які викладені в анкеті (у додатку). Вам не потрібно заповнювати анкету самостійно.
Надані Вами відомості використовуватимуться лише з метою моніторингу. Вони є конфіденційною інформацією, яка зберігатиметься у базі даних з обмеженим доступом і буде доступною лише для осіб, які здійснюють програмний моніторинг. Персональні дані не передаватимуться третім особам в усній або письмовій формі. Зібрана інформація використовуватиметься лише в узагальненому неперсоналізованому вигляді з метою підготовки звітності для донорів Програми «U-LEAD з Європою».
З повагою Моніторингова команда «U-LEAD з Європою»
АНКЕТА ДЛЯ ОПИТУВАННЯ УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГІВ ПРОГРАМИ «U-LEADз Європою»
- Чи допомогли Вам навчальні заходи краще виконувати свої завдання або надавати якісніші послуги?
-Так (якщо так, перейдіть, будь ласка, до питання 2);
-Ні (якщо ні, перейдіть, будь ласка, до питання 3).
- Вкажіть, будь ласка, яким чином Ви краще виконуєте свої завдання або надаєте якісніші послуги, використовуючи досвід навчання (можливо кілька варіантів відповідей):
-Я використовую нові інструменти для досягнення кращих результатів у роботі (наприклад,оцінка потреб, інструменти зворотного зв'язку, організації робочого процесу, управління, орієнтоване на результат, методи пошуку нових ідей); |
-Я можу застосовувати нові технічні знання в ході планування та організації робочого процесу; |
-Моє спілкування з колегами та громадянами стало зрозумілішим та ефективнішим; |
-Мені стало легше виконувати свої керівницькі обов’язки; |
-Я краще розумію свої обов'язки; |
-Я краще управляю своїм часом; |
-Я краще визначаю пріоритетністьсвоїх завдань; -Мій підхід до надання послуг став більш орієнтованим на клієнта; -Інше (уточніть, будь ласка),
|
3.Вкажіть, будь ласка, чому навчальні заходи НЕ допомогли Вам краще виконувати свої завдання або надавати якісніші послуги (можливо кілька варіантів відповідей):
- Отримані знання не стосувалися сфери моєї роботи
- Отримані знання були надто складними абоабстрактними
- Мій керівник не підтримує запровадження рекомендованих змін
- Мої колеги скептично ставляться до рекомендованих змін
- Немає нормативно-правової бази для реалізації рекомендованих змін
- Немає достатніх ресурсів для реалізації рекомендованих змін
- Рекомендовані зміни були впроваджені ще до проведення навчальних заходів
- Інше (уточніть, будь ласка):
- Навчальні заходи цілком допомогли мені краще виконувати свої завдання або надавати якісніші послуги, перешкод не було.
- Коротко опишіть, будь ласка, приклад, як отримані знання допомогли Вам краще виконувати свої завдання або надавати якісніші послуги.