У Центрі екстреної медицини запрацювала сучасна диспетчерська служба
Від початку цього року на комунальному некомерційному підприємстві «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» обласної ради запрацювала сучасна єдина оперативно-диспетчерська служба. З її роботою ознайомився 9 січня голова обласної ради Володимир Ширма.
Як розповіла керівник Центру Світлана Мошківська, у диспетчерській облаштовано 15 робочих місць, які повністю автоматизовані.
«Робочі місця обладнані двома моніторами, гарнітурами, сучасними телефонами та іншими засобами зв’язку, – розповідає фахівець. – На великих інтерактивних екранах відображаються показники роботи служби в режимі реального часу. Диспетчерська служба приймає виклики з усієї області і направляє на допомогу бригади, що знаходяться найближче до пацієнтів, навіть якщо ця бригада буде з іншого району. Раніше багато часу займало визначення, де перебуває бригада швидкої допомоги і коли прибуде на виклик. Зараз система працює для кожного жителя нашої області, і не має значення, в якому районі знаходиться хворий. Карети швидкої допомоги обладнані GPS, інтернет та мобільним зв`язком. Завдяки цьому є можливість відслідковувати рух автотранспорту в режимі онлайн по всій території області, знайти найкоротший маршрут до хворого, визначити навантаження медичної бригади».
На створення сучасної оперативно-диспетчерської служби було спрямовано 3,2 млн грн коштів обласного бюджету і понад 10,5 млн грн – це цільова державна субвенція.
«Жителі Житомирщини мають отримувати якісні медичні послуги. І для всіх нас це повинно бути пріоритетом. Нам вдалося реалізувати такий масштабний проєкт, який, я переконаний, врятує не одне життя. І дуже приємно, що в медичні галузі нашої області відбуваються такі позитивні зміни», - зазначив голова обласної ради.
Наразі в області працює 105 бригад швидкої допомоги. За останні роки Центр екстреної медицини поповнився 11 новими сучасними автомобілями швидкої допомоги.