Відділення ПриватБанку у Пулинах припинило роботу!
Шановні мешканці та гості громади! З початком війни росії в Україні, наше життя і його складові дуже змінилися. Зміни відбулися і у різних сферах нашої життєдіяльності, зокрема у банківській сфері.
Вам відомо, що наприкінці липня 2022 року відділення «Північно-Західне №107» АТ КБ «ПриватБанк», розташоване на території нашої громади, повідомило про припинення роботи.
Пулинська селищна рада, враховуючи інтереси мешканців, які обслуговувалися у банку, підприємців, працівників бюджетних установ, комерційних структур, направила звернення стосовно продовження роботи відділення.
АТ КБ «ПриватБанк», розглянувши наше звернення, повідомив, що банком проводиться робота щодо покращення ефективності відділень через трансформацію мережі, у тому числі за рахунок приведення до європейських стандартів мережі відділень з метою досягнення фінансових показників, затверджених Стратегією розвитку АТ КБ «ПриватБанк» на 2018-2022 роки.
Проаналізувавши зміни вимог Національного Банку України щодо функціонування відокремлених підрозділів банків та необхідні ресурси для забезпечення даних вимог, банк повідомив: «… відновлення роботи відділення у смт Пулини є економічно недоцільним».
Разом з тим, АТ КБ «ПриватБанк» зазначив, що для обслуговування клієнтів у смт Пулини у форматі самообслуговування функціонують термінал і банкомат, розташовані за адресами:
- смт Пулини, вул. Шевченка, 95 (банкомат знаходиться у приміщенні КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги);
- смт Пулини, вул. Незалежності, 10 (термінал знаходиться у приміщенні аптеки «Санітас»).
За допомогою терміналу і банкомату клієнти банку можуть здійснювати переважну більшість банківських операцій, зокрема поповнити картку, погасити кредит, зняти готівку, перерахувати кошти на іншу картку, поповнити мобільний, сплатити рахунки за інтернет, телефон, телебачення, комунальні послуги тощо.
Крім цього, жителі громади можуть здійснювати операції за рахунками, не відвідуючи відділення банку, у режимі 24/7/3654, за допомогою послуги інтернет-банку «Приват-24». Ця послуга дозволяє вирішити практично усі питання, через які клієнтам доводилося звертатися у відділення банку.
Бережіть себе – збережемо Україну!