Вакантні посади!
Дата опублікування 02.09. 2021 р.
Пулинська селищна рада повідомляє, що посада начальника КБП «Пулинський водоканал» Пулинської селищної ради є вакантною.
Виконком Пулинської селишної ради проводить прийом заяв кандидатів на вище зазначену посаду для розгляду на сесії селищної ради.
Заяви прийматимуться з 02 вересня 2021 року по 12 вересня 2021 року за адресою: смт.Пулини вул.Шевченка,104 каб. №204.
Дата опублікування 21.01. 2021 р.
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу освіти Пулинської селищної ради
Вимоги до кандидата на посаду:
-громадянство України;
-знання Конституції України, Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про інклюзивну освіту»;
- освіта повна вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;
- знання діловодства.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заяву про участь у конкурсі
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204
Дата опублікування 14.12. 2020 р.
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з бухгалтерського обліку відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, земельних відносин та інвестиційної діяльності Пулинської селищної ради.
Вимоги до кандидатів:
- громадянство України;
- знання Конституції України, Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; інструкцію з діловодства; основи психології, економіки, фінансів; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері;
- освіта повна вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом не менше 3років;
- вільне володіння державною мовою;
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма П-2 ДС);
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4x6;
- копія документа про освіту;
- копія паспорта;
- копія військового квитка (для військовозобов'язаних).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-2-04
Дата опублікування 08.12. 2020 р.
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, земельних відносин та інвестиційної діяльності Пулинської селищної ради.
Вимоги до кандидатів:
-громадянство України;
-знання Конституції України, Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; інструкцію з діловодства; основи психології, економіки, фінансів; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері
- освіта повна вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років.
- вільне володіння державною мовою;
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма П-2 ДС);
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4x6;
- копія документа про освіту;
- копія паспорта;
- копія військового квитка (для військовозобов'язаних);
- Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-2-04
Дата опублікування 08.12. 2020 р.
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу гуманітарного Пулинської селищної ради
Вимоги до кандидатів:
-громадянство України;
-знання Конституції України, Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; інструкцію з діловодства; основи психології, економіки, фінансів; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері
- освіта повна вища відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевогосамоврядування, на посадах державноїслужбиабодосвідроботи на керівних посадах підприємств, установ та організаційнезалежновідформивласності не менше 2 років.
- вільне володіння державною мовою;
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма П-2 ДС);
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4x6;
- копія документа про освіту;
- копія паспорта;
- копія військового квитка (для військовозобов'язаних);
- особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-2-04
Дата опублікування 03.12.2020 р.
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади
начальника фінансового відділу Пулинської селищної ради
Вимоги до кандидатів:
-громадянство України;
-знання Конституції України, Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; інструкцію з діловодства; основи психології, економіки, фінансів; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері
- освіта повна вища відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
- вільне володіння державною мовою;
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- копіявійськового квитка (для військовозобов'язаних);
- Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-2-04
Дата опублікування 06.08.2020 р.
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста служби у справах дітей Пулинської селищної ради.
Вимоги до кандидатів:
-громадянство України;
-знання Конституції України, Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про корупцію», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи у справах дітей», «Про охорону дитинства»;
- освіта повна вища відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;
- знання діловодства.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- копія військового квитка (для військовозобов'язаних);
- копія документа, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-2-04.
Про зупинення проведення конкурсу
Відповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 року № 230 «Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» розпорядженням селищного голови від 26.03.2020 року №32/04-02 зупинено проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування спеціаліста І категорії відділу загальної та організаційної роботи селищної ради на строк дії постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”.
дата опублікування 28.02.2020 р. Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу загальної та організаційної роботи селищної ради
Вимоги до кандидатів:
громадянство України;
- знання Конституції України, Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних»,
- освіта вища не нижче ступеня бакалавра;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;
- знання діловодства.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма П-2 ДС);
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4x6;
- копія документа про освіту;
- копія паспорта;
- копія військового квитка (для військовозобов'язаних);
- посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-2-04.
дата опублікування 11.01.2019 року
Оголошуємо конкурс для призначення на вакантну посаду
практичного психолога комунальної установи «Пулинський інклюзивно-ресурсний центр» Пулинської селищної ради:
Місце знаходження: смт. Пулини, вул. Покровська,92.
Вимоги до кандидатів:
-громадянство України;
- освіта повна вища педагогічна (психологічна) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за спеціальністю «Психологія»;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;
Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- копія документів про вищу освіту;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію трудової книжки;
-мотиваційний лист довільної форми.
Зазначені документи подаються особисто упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення по 06.02.2019 року за адресою: смт. Пулини, вул. Шевченка, 116, приймальня відділу освіти.
Дата опублікування 31.01.2018 року
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу гуманітарного селищної ради.
Вимоги до кандидата на посаду провідного спеціаліста відділу гуманітарного: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204
Дата опублікування 17.01.2018 року.
Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:
- спеціаліста –землевпорядника ІІ категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин селищної ради.
Вимоги до кандидата: громадянство України, освіта повна вища відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 рік, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .
Відділ гуманітарний Пулинської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
Директора Центру культури і дозвілля Пулинської селищної ради
Вимоги до кандидатів: вища освіта; стаж роботи в сфері культури не менше 3-х років; володіння державною мовою; вільне володіння комп»ютером; здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки,
Особи, які бажають прийняти участь в конкурсі, подають документи:
- заяву про участь в конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних згідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію, що містить прізвище, імя та по-батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду(заняття), місце роботи, громадську роботу, контактний номер телефону (при наявності- адресу електронної пошти);
- копія документу, що засвідчує особу (паспорт),
- копії документу про вищу освіту;
- два рекомендаційні листи довільної форми;
- мотиваційний лист довільної форми.
На засідання конкурсної комісії для публічної презентації необхідно підготувати проекти Програми розвитку Центру культури і дозвілля Пулинської седищної ради на 1(один) та 5(пять) років.
Зазначені документи приймаються протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу включно до 15 лютого 2018 року.
Документи приймаються за адресою: смт.Пулини, вул..Незалежності,13.
Відділ гуманітарний Пулинської
селищної ради
Тел..: 3-13-04
Дата опублікування 10.01.2018 року.
Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:
- спеціаліста ІІ категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності селищної ради
Вимоги до кандидата : громадянство України, освіта вища або базова вища відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .
Дата опублікування 28.12.2017 року.
Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:
- головного спеціаліста відділу гуманітарного
Вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста відділу гуманітарного: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .
Дата опублікування 20.12.2017 року.
Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:
- головного спеціаліста з кадрової роботи відділу загальної та організаційної роботи ;
- головного спеціаліста відділу фінансово-економічного;
- провідного спеціаліста відділу фінансово-економічного;
Вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста з кадрової роботи відділу загальної та організаційної роботи: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Вимоги до кандидата на посаду спеціалістів відділу фінансово-економічного: громадянство України, вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 5 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 7 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .
Дата опублікування 18.12.2017 року.
Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:
- провідного спеціаліста з юридичних питань селищної ради;
- спеціаліста І категорії відділу фінансово-економічного селищної ради.
Вимоги до кандидата на посаду провідного спеціаліста з юридичних питань: громадянство України, повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста І категорії відділу фінансово-економічного: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .
Дата опублікування 07.12.2017 року.
Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:
- головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Пулинської селищної ради
Вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища, базова вища освіта за фахом бухгалтер- фінансист, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .
Дата опублікування 05.12.2017 року.
Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:
-
спеціаліст І категорії з питань захисту дітей відділу гуманітарного
-
спеціаліст –землевпорядник І категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин.
Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста І категорії з питань захисту дітей: освіта вища педагогічна за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста –землевпорядника І категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин: громадянство України, освіта повна вища, базова вища за фахом землевпорядник; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .
Дата опублікування 30.11.2017 року
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи органів місцевого самоврядування:
- начальник відділу фінансово-економічного;
Вимоги до кандидатів: освіта вища економічна за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 5 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 7 років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .
Дата опублікування 30.11.2017 року
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи органів місцевого самоврядування:
- начальник відділу загальної та організаційної роботи;
- спеціаліст І категорії відділу загальної та організаційної роботи;
- начальник відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та земельних відносин;
- спеціаліст І категорії відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та земельних відносин;
- начальник відділу освіти;
- спеціаліст І категорії відділу освіти – 2 одиниці.
Вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік
Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за тел.: 31-2-04 .