Пулинська громада
Пулинський район, Житомирська область

Вакантні посади

 

 

 Дата опублікування 31.01.2018 року

        Оголошено  конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу гуманітарного селищної ради.

            Вимоги до кандидата на посаду провідного спеціаліста відділу гуманітарного: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204

 

 

 

 

 

Дата опублікування 17.01.2018 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- спеціаліста –землевпорядника ІІ категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин селищної ради.

Вимоги до кандидата: громадянство України, освіта повна вища відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 рік, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

Відділ гуманітарний Пулинської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади: 

Директора Центру культури і дозвілля Пулинської селищної ради

Вимоги до кандидатів:   вища  освіта; стаж роботи в сфері культури не менше 3-х років; володіння державною мовою; вільне володіння комп»ютером; здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки,

Особи, які бажають прийняти участь в конкурсі, подають документи:

  • заяву про участь в конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних згідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію, що містить прізвище, імя та по-батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду(заняття), місце роботи, громадську роботу, контактний номер телефону (при наявності- адресу електронної пошти);
  • копія документу, що засвідчує особу (паспорт),
  • копії документу про вищу освіту;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми.

На засідання конкурсної комісії для публічної презентації необхідно підготувати проекти Програми розвитку Центру культури і дозвілля Пулинської седищної ради на 1(один) та 5(пять) років.

Зазначені документи приймаються протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу включно до 15 лютого  2018 року.

Документи приймаються за адресою: смт.Пулини, вул..Незалежності,13.

                                                                 Відділ гуманітарний Пулинської

                                                                 селищної ради

                                                                 Тел..: 3-13-04

 

Дата опублікування 10.01.2018 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- спеціаліста ІІ категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності селищної ради

      Вимоги до кандидата : громадянство України, освіта вища або базова вища відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 28.12.2017 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- головного спеціаліста відділу гуманітарного 

      Вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста відділу гуманітарного: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 20.12.2017 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- головного спеціаліста з кадрової роботи  відділу загальної та організаційної роботи ;

- головного спеціаліста  відділу фінансово-економічного;

- провідного спеціаліста відділу фінансово-економічного;

      Вимоги до кандидата на посаду головного спеціаліста з кадрової роботи  відділу загальної та організаційної роботи: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

        Вимоги до кандидата на посаду спеціалістів відділу фінансово-економічного: громадянство України,  вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 5 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 7 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .


       

Дата опублікування 18.12.2017 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- провідного спеціаліста з юридичних питань селищної ради;

- спеціаліста І категорії відділу фінансово-економічного селищної ради.

        Вимоги до кандидата на посаду провідного спеціаліста з юридичних питань: громадянство України, повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

       Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста І категорії відділу фінансово-економічного: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 07.12.2017 року.

Оголошено  конкурс на заміщення вакантних посад:

- головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Пулинської селищної ради       

         Вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища, базова вища освіта за фахом бухгалтер- фінансист, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 05.12.2017 року.

Оголошено конкурс на заміщення вакантних  посад  посадових  осіб органів місцевого самоврядування:

  • спеціаліст І категорії з питань захисту  дітей відділу гуманітарного

  • спеціаліст –землевпорядник І категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин.

 Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста І категорії з питань захисту дітей: освіта вища педагогічна  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 3 років  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Вимоги до кандидата на посаду спеціаліста –землевпорядника І категорії відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин: громадянство України, освіта повна вища, базова вища за фахом землевпорядник; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 3 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 30.11.2017 року

Оголошено  конкурс на заміщення вакантної  посади  посадової  особи органів місцевого самоврядування:

- начальник відділу фінансово-економічного;

        Вимоги до кандидатів: освіта вища економічна  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 5 років  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 7  років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

 

Дата опублікування 30.11.2017 року

Оголошено  конкурс на заміщення вакантної  посади  посадової  особи органів місцевого самоврядування:

- начальник відділу загальної та організаційної роботи;

- спеціаліст І категорії   відділу загальної та організаційної роботи;

- начальник відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та земельних відносин;

- спеціаліст І категорії відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та земельних відносин;

- начальник відділу освіти;

- спеціаліст  І категорії відділу освіти – 2 одиниці.

Вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .